Vibration som "Signal ved besked" på nokia~
Fra : mlt

Dato : 09-12-08 14:10

Er det ikke muligt at indstille en nokia 6300:

http://www.nokia.dk/A4670033

til at vibrere når man modtager en SMS, men ikke bruge ringetone?

Fra : Ralph

Dato : 09-12-08 17:35

"mlt" <asdf@asd.com> skrev i en meddelelse
> til at vibrere når man modtager en SMS, men ikke bruge ringetone?

Du kan "optage" 5 sekunders stilhed og bruge det som ringetone.

--
Ralph

Fra : Daniel

Dato : 09-12-08 18:21

"mlt" <asdf@asd.com> skrev i en meddelelse
> Er det ikke muligt at indstille en nokia 6300:
>
> http://www.nokia.dk/A4670033
>
> til at vibrere når man modtager en SMS, men ikke bruge ringetone?

Jo sagtens! Du sætter bare vibratoren til, og vælger beskedtone til "Fra"...
Det har virket fint for mig i mange år

Fra : mlt

Dato : 09-12-08 20:51

Hm virker ikke her, er du sikker på at det er en 6300 du har?

http://www.nokia.dk/A4670033

Fra : Daniel

Dato : 13-12-08 16:03

> Hm virker ikke her, er du sikker på at det er en 6300 du har?

Ja ja, helt 100% sikker, kender alle Nokia's mobiler, har haft en del af dem

Men det virkede altså også på min 6131 og på min nuværende E66 ! Har ikke
stødt på en Nokia hvor det IKKE virker...

I den profil du vil bruge sætter du Ringetoner til hvad du har lyst til,
sørger for at Vibrator = Til, og så beskedtone = Fra. Så vibrerer den kun
når du får en besked... Bare husk at den ikke vibrerer når den sidder til
opladning !

/Daniel

Fra : N_B_DK

Dato : 15-12-08 11:51

> "mlt" <asdf@asd.com> skrev i en meddelelse
>
> Ja ja, helt 100% sikker, kender alle Nokia's mobiler, har haft en del
> af dem

Hvordan gør du det på en 9500 ?

> Men det virkede altså også på min 6131 og på min nuværende E66 ! Har
> ikke stødt på en Nokia hvor det IKKE virker...

Jeg er stødt på mange nokia hvor det ikke fungerer.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 13-12-08 14:05

> Hm virker ikke her, er du sikker på at det er en 6300 du har?

det virker også fint på min 6300

JJ