Anbefaling af kameratelefon
Fra : Alten

Dato : 08-12-08 02:45

Jeg har en Nokia 6300, som jeg er glad nok for, dog er kameraet ikke
godt. Jeg kunne godt tænke mig en lignende mobil, bare med et godt
kamera. Jeg synes at markedet uoverskueligt derfor spørger jeg her.

Jeg har ikke brug for 3G & GPS
Der må gerne være en god skærm
Den må gerne kunne optage video
Jeg skal helst ikke være for stor (tyk)
Det må gerne være en Nokia - men ikke et krav.

På forhånd tak.
Henrik

Fra : Anders

Dato : 08-12-08 11:48

"Alten" <Henke350@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

3G kan slåes fra i nogle mobiler, bl.a. SE !

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-12-08 18:03

"Anders" <andersxforst@gmailxcom> wrote in

> 3G kan slåes fra i nogle mobiler, bl.a. SE !

Med mindre man køber den hos 3 der sjovt nok ikke syns det er en god ide ;)

Fra : Anders

Dato : 08-12-08 18:54

"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse
> "Anders" <andersxforst@gmailxcom> wrote in

> Med mindre man køber den hos 3 der sjovt nok ikke syns det er en god ide
> [...]

Der er jo andre udbydere der også tilbyder 3G !

Fra : Hauge

Dato : 08-12-08 19:08

Anders wrote:
> Der er jo andre udbydere der også tilbyder 3G !

Var det ikke lige netop det han *ikke* skulle bruge?

Helt seriøst A, er du sikker på at du ikke er kvinde?

/Hauge

Fra : Max

Dato : 08-12-08 19:38

Hej Hauge

> Helt seriøst A, er du sikker på at du ikke er kvinde?

Sig mig engang Hauge, hvad fanden har kvinderne
gjort dig, siden de fortjener den behandling ? :)

--
Mvh Max

Fra : Peter SD

Dato : 08-12-08 19:49

*LOL*
- det tænkte jeg også...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-12-08 21:36

>>> 3G kan slåes fra i nogle mobiler, bl.a. SE !

> Der er jo andre udbydere der også tilbyder 3G !

Ja, men det får mærkeligt nok ikke teleselskabet 3 til at ændre deres
software... ;)

Fra : Anders

Dato : 09-12-08 07:44

> "Anders" <andersxforst@gmailxcom> wrote in

> Ja, men det får mærkeligt nok ikke teleselskabet 3 til at ændre deres
> [...]

Nu er 3 nok det sidste selskab jeg vil købe en mobil hos !

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 16:26

Anders wrote:
> Nu er 3 nok det sidste selskab jeg vil købe en mobil hos !

Mangler du da endnu flere mobiler? Pas nu på, de vil jo alligevel ikke have
dig som kunde, det siger du jo selv.

/Hauge

Fra : Anders

Dato : 09-12-08 16:57

> Mangler du da endnu flere mobiler? Pas nu på, de vil jo alligevel ikke
> have dig som kunde, det siger du jo selv.
>
> /Hauge

Call Me vil ikke, men DLG vil godt, men de vil sikkert ikke have dig !

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 17:24

Anders wrote:
> Call Me vil ikke, men DLG vil godt, men de vil sikkert ikke have dig !

Jeg behøver ikke selv betale, er kommet lidt længere end det ;)

/Hauge

Fra : Anders

Dato : 09-12-08 17:27

> Jeg behøver ikke selv betale, er kommet lidt længere end det ;)
>
> /Hauge

Nej det behøver du ikke, fordi du ikke ved hvad penge er.....

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-12-08 18:16

> Nu er 3 nok det sidste selskab jeg vil købe en mobil hos !

Det har du vel ikke nogen god grund til at mene - når du ikke engang
fortæller hvorfor ;)

Fra : Anders

Dato : 09-12-08 18:31

> "Anders" <andersxforst@gmailxcom> wrote in

> Det har du vel ikke nogen god grund til at mene - når du ikke engang
> [...]

Efter hvad jeg har hørt/læst herinde i grupperne, så er jeg blevet nok
overbevist.

Hint:
Køber du en telefon hos 3 og vil efter bindingsperioden de debrande den, så
slipper du aldrig 100% af med deres software.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-12-08 18:42

> Køber du en telefon hos 3 og vil efter bindingsperioden de debrande
> den, så slipper du aldrig 100% af med deres software.

Pointen i at debrande er at man slipper fri af operatørens software - hvis
ikke man gør det så er det ikke gjort rigtigt.

Fra : Anders

Dato : 09-12-08 19:40

> [...]
>
> Pointen i at debrande er at man slipper fri af operatørens software - hvis
> ikke man gør det så er det ikke gjort rigtigt.

3's software er bare temmeligt svært at komme af med.
- Og det er ikke sikkert at debrandingen kan klare det..

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-12-08 23:35

> - Og det er ikke sikkert at debrandingen kan klare det..

Så er det gjort forkert. Debranding svarer til formatering af en computer -
man sletter alt og starter forfra.

Fra : Anders

Dato : 10-12-08 07:21

> "Anders" <andersxforst@gmailxcom> wrote in

> Så er det gjort forkert. Debranding svarer til formatering af en
> [...]

Nej, 3's software er bare svært at få slettet fra en mobil.
Kender flere der har debrandet deres mobil med original sw. og der er
stadigvæk rester af 3's software i mobilen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-12-08 16:40

> Kender flere der har debrandet deres mobil med original sw. og der er
> stadigvæk rester af 3's software i mobilen.

Jeg vil stadig holde på de har gjort det forkert så.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 08-12-08 12:58

Alten wrote:
> Jeg har en Nokia 6300, som jeg er glad nok for, dog er kameraet ikke
> godt. Jeg kunne godt tænke mig en lignende mobil, bare med et godt
> kamera. Jeg synes at markedet uoverskueligt derfor spørger jeg her.

Du får lige dette link:

http://www.allaboutsymbian.com/features/item/Camera_Nitty_Gritty-part_5-the_best_smartphone_camera_in_the_world.php

Det er godt nok til den femte og sidste artikel i serien. Humlen er at
den indeholder links til de forudgående.

Ebbe

Fra : Max

Dato : 08-12-08 22:11

Hej Alten

> Det må gerne være en Nokia - men ikke et krav.

Så vidt jeg ved er markedets bedste kamera bygget
ind i en Nokia 6220 Classic

--
Mvh Max