backup med zyb
Fra : Lars Clement

Dato : 07-12-08 21:55

Hej gruppe
har lige opdateret sw i min S -E 750 har lavet backup forud på zyb. Nu kan
jeg ikke få data tilbage fra zyb !!!! hvad er der galt ?

--
Venligst

Lars Clement
mitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : Rasmus O.

Dato : 07-12-08 22:00

> [...]
> har lige opdateret sw i min S -E 750 har lavet backup forud på zyb. Nu kan
> jeg ikke få data tilbage fra zyb !!!! hvad er der galt ?

Hej Lars,
Har du husket at geninstallere ZYB programmet på SE'en (gøres fra Zyb's
hjemmeside)
og starte programmet på din SE?

mvh
Rasmus O.

Fra : Per

Dato : 08-12-08 06:26

Lars Clement wrote:
> Hej gruppe
> har lige opdateret sw i min S -E 750 har lavet backup forud på zyb.
> Nu kan jeg ikke få data tilbage fra zyb !!!! hvad er der galt ?

Har du husket at sætte den til at synkronisere begge veje ?

/ Per

Fra : Lars Clement

Dato : 08-12-08 16:40

Se der var jo lige et par kloge hoveder.
takker for hjælpen. nu kører det (også ) for mig !

--
Venligst

Lars Clement
mitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : Rasmus O.

Dato : 08-12-08 20:02

> Se der var jo lige et par kloge hoveder.
> takker for hjælpen. nu kører det (også ) for mig !
>
> --
> Venligst
>
> Lars Clement

Selvtak!