Nokia N95 - hjælp!
Fra : Ukendt

Dato : 07-12-08 12:42

Har lige fået subj. Har læst manual osv. men kan ikke finde ud af
hvordan jeg ændrer de genveje der er på displayet. Ved det er noget med
multimedie menuen. Er der en der gider lave en udførlig forklaring for
dummies ;0)

PFT
Ole

PS! Hvis jeg trykker på multimedieknappen på siden kommer der kun foto
funktionen.

Fra : Per

Dato : 07-12-08 15:05

> [...]
> hvordan jeg ændrer de genveje der er på displayet. Ved det er noget
> med multimedie menuen. Er der en der gider lave en udførlig

menu - Værktøjer - indstillinger - generelt - tilpasning - stand by
tilstand - programmer i aktiv Stand by .

Sådan er det på en N82 og jeg er næsten sikker på, at det er det samme som
på N95.

> PS! Hvis jeg trykker på multimedieknappen på siden kommer der kun foto
> funktionen.

Helt normalt - det er det den skal.

/ Per

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-08 18:49

On 2008-12-07 15:05:05 +0100, "Per" <mesked@hotmail.com> said:

> [...]
> tilstand - programmer i aktiv Stand by .
>
> Sådan er det på en N82 og jeg er næsten sikker på, at det er det samme

Hej Per
Tak skal du ha. Det hjalp.
Ole

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-08 18:57

On 2008-12-08 18:48:58 +0100, otn said:

> Hej Per
> Tak skal du ha. Det hjalp.
> Ole

Men hvordan får jeg slået 3G netværket fra?

Fra : Per

Dato : 08-12-08 19:57

> Men hvordan får jeg slået 3G netværket fra?

Fordi den skriver 3G oppe i hjørnet betyder ikke at du bruger nettet - blot
at der er 3G dækning.

ER der 2 "pile" modsatrettede under 3G eller 3.5 G så bruger du nettet og
betaler for det.

Du bestemmer selv om du vil bruge 3G for den kommer op og spørger dig når du
vil på nettet. Du skal blot vælge Lan istedet for Gprs.

Mvh. PEr

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-12-08 03:55

> [...]
>
> Du bestemmer selv om du vil bruge 3G for den kommer op og spørger dig
> når du vil på nettet. Du skal blot vælge Lan istedet for Gprs.

Det kan nu være en fordel at slå det fra hvis man bevæger sig i områder med
dårlig 3-dækning. Så risikerer man ikke at miste opkald/få afbrudt opkald
fordi telefonen ikke hurtigt nok får sat den over på GSM-nettet. Det kan
være at det er det som han skal bruge det til.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com