Nokia 1650 kan ikke modtage lange sms besk~
Fra : Sven Lundbech

Dato : 05-12-08 16:49

Hej,

- min datters Nokia 1650 kan ikke modtage 'lange sms', dvs. sms'er længere
end de normale 160 tegn for en enkelt-sms.

Skal den softwareopdateres eller hvad? SW versionen er 5.32.

Hilsen Sven

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 06-12-08 19:33

"Sven Lundbech" <oz7s@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> end de normale 160 tegn for en enkelt-sms.
>
> Skal den softwareopdateres eller hvad? SW versionen er 5.32.

Hej Sven
Men modtager den så dem som 2 seperate SMS'er

--
Kim S. Wind
Novice på webdesignområdet

Fra : Sven Lundbech

Dato : 06-12-08 20:59

"Kim Schmidt Wind" <oz1juxXXX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kim S. Wind
> Novice på webdesignområdet
> Men man bliver aldrig for gammel til at lære.
Hej Kim,

- øh, måske... men der sker det, at selv den første(?) sms er tom - og hun
kan derfor ikke engang se starten på meddelelsen. Og nu fortæller hun, at
problermet endda er lettere periodisk.

Udbyderen er CBB - og jeg har på Nokias hjemmeside checket, at der ikke er
nogen telefonsoftware til download.

Hilsen Sven

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 06-12-08 21:13

> [...]
> problermet endda er lettere periodisk.
>
> Udbyderen er CBB - og jeg har på Nokias hjemmeside checket, at der ikke er

Hej Sven

Og ifølge manualen står der ikke ret meget om tekstbeskeder (SMS). så den er
ikke megen hjælp

Kim

Fra : Anders

Dato : 07-12-08 07:10

> [...]
>>

> Hej Sven
>
> Og ifølge manualen står der ikke ret meget om tekstbeskeder (SMS). så den

Siden der ikke står noget om det i manualen, kunne det måske tyde på, at den
ikke kan modtage lange SMS'er -
det er jo en af de billigere udgaver fra Nokia.

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 07-12-08 14:53

> Siden der ikke står noget om det i manualen, kunne det måske tyde på, at
> den
> ikke kan modtage lange SMS'er -
> det er jo en af de billigere udgaver fra Nokia.

Men der står at den godt kan sende lange beskeder, hvis udbyderen
understøtter dette

Kim

Fra : Anders

Dato : 07-12-08 16:36

> Men der står at den godt kan sende lange beskeder, hvis udbyderen
> understøtter dette
>
> Kim

Det er jo ikke ensbetydende med at telefonen kan, men prøv at søg under
opsætninger i mobilen....

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 08-12-08 05:49

Anders wrote:

> Siden der ikke står noget om det i manualen, kunne det måske tyde på, at den
> ikke kan modtage lange SMS'er -

Mon ikke det bare er fordi problemet ikek er lange SMSer men noget
andet? Jeg kan mindes at min gamle Nokia 6150 viste en tom besked hvis
den modtog en SMS som startede med * tegnet...

> det er jo en af de billigere udgaver fra Nokia.

Funktionen har jo været der siden nokia 3310....