rest på taletidskort
Fra : Hr Jørgen

Dato : 05-12-08 15:48

Min kone har taletidskort fra TDC. Hun har det abonnement, der hedder
Mobiltid Online. Når vi skal se, hvor meget der er tilbage på kortet, ringer
vi til *101#. Svaret læses på displayet.

Kan man også gåre det i Ægypten? F.eks +45*101# ?

Jørgen

Fra : Jean

Dato : 07-12-08 18:27

Hr Jørgen skrev:
> Kan man også gåre det i Ægypten? F.eks +45*101# ?

Jeg er 99 procent sikkert på at du skal være på hjemmenetværket før det vil
virke.

Mvh Jean.

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 09-12-08 16:34

On Fri, 5 Dec 2008 15:47:31 +0100, "Hr Jørgen" <skjelm@hotmail.com>
wrote:
> [...]
>vi til *101#. Svaret læses på displayet.
>
>Kan man også gåre det i Ægypten? F.eks +45*101# ?

I nästen alle Vodafone nette kan det lade seg göres, men kun *101#
uden lanenummer

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)