Rep af mobil, garanti bortfaldet pga. uaut~
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 04-12-08 19:54

Hej

Jeg købte for knap 6 mdr. siden en mobil til 3000kr, den begyndte pludselig
at blive meget langsom ved opstart, mv.

Men nu vil de have mig til at betale 899,- da tlf. har været udsat for
uautoriseret indgreb, hvilket ikke er dækket af Garantien.

Jeg ved med 100% sikkerhed jeg ikke har pillet i den. Jeg synes det er for
let for dem bare at komme med den påstand.

Har andre været udsat for noget lign.? Har man reelt noget alternativ. Hvis
jeg ikke acceptere tilbuddet får jeg en regning på 250,- for fejlsøgning.

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Max

Dato : 04-12-08 19:58

Hej Henrik

> Jeg ved med 100% sikkerhed jeg ikke har pillet i den. Jeg synes det
> er for let for dem bare at komme med den påstand.

Det er dem der skal bevise deres påstand, ikke dig.

--
Mvh Max

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 10-12-08 19:16

"Det er dem der skal bevise deres påstand, ikke dig"

Ja, jeg ved det. Men hvordan? Lige nu er det påstand mod påstand. Og de
nægter at gøre mere....

Lige nu overvejer faktisk en advokat, mest pga. princippet. Jeg har 2 i min
bekendtskabskreds.

Jeg har også informeret TV2 og DR. DR ville gerne have historien, men
redaktionen er lige nu i KBH... TV2 ville vende tilbage. Men jeg har
egentlig ikke selv lyst til at komme på TV, men det må jeg jo komme over...
Vi får at se..

Fra : Anders

Dato : 04-12-08 20:35

"Henrik Nielsen" <xng@xpost.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mvh.
> Henrik
>
> Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Har du lavet noget ved den, mens du har haft den - eks. opdateret sw i den ?

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 05-12-08 19:52

"Har du lavet noget ved den, mens du har haft den - eks. opdateret sw i den
?"

Nej, det har jeg ikke.

Og nu er problemet at de kun har givet mig 7 dage til at tage stilling. Og
de vælger åbenbart ikke at svare på min mail. Så det er en loose/loose
situation

Jeg har kun udbedt mig en forklaring på hvad det er jeg skulle have gjort
ved den.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-12-08 19:59

"Henrik Nielsen" <xng@xpost.cybercity.dk> wrote in message

> Har andre været udsat for noget lign.? Har man reelt noget
> alternativ. Hvis jeg ikke acceptere tilbuddet får jeg en regning på
> 250,- for fejlsøgning.

Ja jeg har da oplevet at få en telefon på bordet hvor al indmaden
manglede, kunden mente bestemt ikke der havde været nogle inde i
telefonen....

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 10-12-08 19:12

"jeg har da oplevet at få en telefon på bordet hvor al indmaden "

Men det er langt fra hvad jeg snakker om her.