Fjernbetjene MediaPlayer med en SE tlf?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 04-12-08 19:05

Hej med jer

Jeg har nu i en time forsøgt at få min telefon (SE W902) til at kunne
fjernbetjene min MediaPlayer via funktionen Fjernbetjening, men ligemeget
hvad jeg gør, så fjernbetjener jeg bare musen... Selvom jeg vælger
MediaPlayer, så flytter musen sig når jeg trykker på knapperne på telefonen
:-|

Jeg har også hentet SuperMediaPlayer.hid, men jeg ved ikke hvor jeg skal
gemme den på telefonen, for at den vil kendes ved den. jeg har lagt den i
mappen "Anden", men så ken jeg bare vælge "Send" eller "Håndtér", men jeg
kan ikke udføre (køre) den. Hvad gør jeg forkert...?

--
Hilsen Jakob

Fra : Jakob Griffel

Dato : 04-12-08 19:14

> Jeg har også hentet SuperMediaPlayer.hid, men jeg ved ikke hvor jeg skal
> gemme den på telefonen, for at den vil kendes ved den.

Ok, det har jeg fundet ud af nu - den skulle bare lægges i trækkes over til
"OBEX File Transfer" i BT-mappen

MEN den flytter stadig bare på musen selvom jeg har valgt SuperMediaPlayer

Skal BT-fjernbetjening aktiveres et sted i MediaPlayeren på pc'en...?

--
Hilsen Jakob