"Hitler , has only got one ball/
Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-08 03:04

"Hitler , has only got one ball/
Goering has 2 but very small/
Himmler is somewhat sim'lar/
But poor old Goebbels, has no balls at all".
Den sang britiske soldater på marchmelodien fra "The Bridge over River Kwai"
og min far der hjemsendtes fra værnepligt i marinen i ugerne efter 9.4.40
nåede lige at lære den.

Fornylig læste jeg autoritativ lægevidenskabelig historie om der parentetisk
berørte det uinteressante emne om hvorvidt det passer, at Hitler havde en
sent og delvis nedsteget testikel.
Der var pålidelig vidneberetning om at skrønen har intet på sig.

Men Politikens senile Niels Barfoed får en halv side med fotokollage til
rådighed for at kolportere at en ny bog har en navngivet polsk sygepasser
som vidne på at Hitler ved slaget ved Somme 1915 fik skudt en nosse af. Who
cares?

Den gudesmukke Eva Brauns dagbøger oplyser ifølge et
ViasatHistoryTV-program (som er holocaustoverdrivende nazifobisk, men ret
videnskabeligt)
om at den travle Fører hele tiden ændrede planer og med kort varsel skulle
hun være parat til at være sammen med ham, når han var i Müchen eller
Østrig, og hun havde et sortiment af tidens medikamenter til at hindre blod
ved menstruation og hun skrev at han var lidt sippet så det krævede
erotikken.

Fra : mr

Dato : 28-12-08 08:13

> [...]
> rådighed for at kolportere at en ny bog har en navngivet polsk sygepasser
> som vidne på at Hitler ved slaget ved Somme 1915 fik skudt en nosse af.

det gør du!