Hjemmerøver meldte sig selv
Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-08 15:38

EB og andre aviser fortæller om en ung Randersborger der havde hjemmerøvet
en masse gamle og individer og som ikike var jagett af politiet
gik på politistationen

Mon vore fængsler er for luksuriøse så han bare ville ind i det hyggelige
varme ssamvær nu da vinteren kommmer? Måske han var ensom.

Hvad han har tjent ved røverierne, tager de næppe fra ham.

Man skal aldrig løslade en røver eller bedrager der må formodes at have gemt
penge - som Stein Bagger nok har

Der er meget samfundstjeneste der kan gøes og fængsler bliver billigere når
de gøres hårdere - og de kan let gøres narkofri og isolation skal bruges
meget mere - med en vis telefonadgang og TV og en vis internetadgang i
cellen

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-12-08 17:50

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> når de gøres hårdere - og de kan let gøres narkofri og isolation skal
> bruges meget mere - med en vis telefonadgang og TV og en vis

Husk lige min reform med at ALLE dømte skal på nettet med forbryderprofil.
Så kan borgerne direkte følge med i hvad der er af kriminalitet og hvor og
gengangere og muhams etc.

Altså kan Karen i Kjæret sidde derhjemme og se at Balvigs "forskning" er hul
fx.
Og vigtigere man vil have data, så man kan se hvad der VIRKER.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-08 23:47

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> hul fx.
> Og vigtigere man vil have data, så man kan se hvad der VIRKER.

Ja dit forslag er helt i tråd med Glistrups og mit ønske om radiosender i
alle biler så politiet altid kender hvert nummers STED OG HASTIGHED og kan
hindre al forbrydelse hvor biler bruges

Man skal stå ved sandheden. Hemmelighedskræmmeri er noget skidt. Hvis man
har rent mel i posen, gør det ikke ondt at være effektivt overvåget.
Overfor Islam er vi nødt til at vise vort politi tillid.

Da det kun skal vedrøører vold , tyveri, hærværk,terror og ikke ligegyldige
love, så kan faren gøres minimal.

REtfærdig bilbeskatning er også OK, og skatten vil ikke stige, alt i alt,
af at den opkræves retfærdigt

At lægge data frem på nettet er tilmed billigt - elektronik er om
engangsomkostninger

Statens vigtigste job er at mindske vold, terror, tyveri, hærværk, bedrag.
Så lad os ikke have fine fornemmelser, men gennemtænkte at det man ikke dør
af, bliver man stærkere af

At lægge bil-nutid og strafferegister-fortid frem i det åbne er et fedt.
Ærlighed varer længst.

Måske spreder vi debatten for bredt ud. Hvor præcis er du uenig? Lad os gå i
dybden med eet emne.