Molboagtigt ikke at skyde forsyninger lodr~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-08 01:04

Molboagtigt ikke at skyde forsyninger lodret ned
Vejsidebomber vil i al evighed gøre Taleban til vindere, hvis
panserkøretøjer er vor vigtigste transport-vej.
Stingermissiler tager helikopterne, så det er heller ikke fremtiden
Fjernstyrede fly er en løsning, og det er også store fly, hvorfra en "forsyningsbombe"
skydes lodret ned til modtager, og muslimerne har da nul chance for at
intercepte. "Bomben" kan indeholde alt der behøves, måske endda en person,
idet bomben bremser op før landing.
At vort forsvars chefer kalder vejsidebomber for "kujonagtige" er
latterligt.
Så er alle våben kujonagtige og det er kujonagtigt at være to mod en.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-12-08 01:35

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> latterligt.
> Så er alle våben kujonagtige og det er kujonagtigt at være to mod en.

Jeg hørte fornylig at man skulle ringe til overkommandoen og spørge om lov
til at skyde på en jihadkriger i færd med at anbringe bombe. Og når svaret
kom efter en halv time var udyret over alle bjerge.
Kort sagt er det lykkedes velmenere at infiltrere militæret så voldsomt at
det må sammenlignes med stærkt selvmordsønske at være soldat.

Krigen kører på mange fronter. Den mest synlige er jihad-fronten, men den
vigtigste front er krigen mod velmenere der kamouflerer sig i godmodig
morderiskhed.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-08 01:48

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Krigen kører på mange fronter. Den mest synlige er jihad-fronten, men den
> vigtigste front er krigen mod velmenere der kamouflerer sig i godmodig

Gustav Adophs superkloge rigskansler Axel Oxenstjerne søgte at opdrage sin
søn til samme statsmandskløgt og blev trætt af nysgerrige spørgsmål og fik
mantraet

"Ak, hvis du vidste med hvor lidt forstand verden regeres......"

Men dengang vidste de dog forskel på ven og fjende
og at Gøngehøvdingens danske snaphaner i skåne skulle sættes på sn spids
pæl, så deres danskhedsnytter forsvandt....
Skråt op...

Det ville ikke virke på somalipirater for der er kæmpe overbefolkning i det
land