EU parlementet forbyder en film
Fra : Kim2000

Dato : 17-12-08 23:17

EU parlementet har ved lov besluttet at forbyde europæiske tv stationer at
bringe filmen "Finta" (den der hollanske, der fortalte nogle sandheder
omkring islam). Den konkrete film er ikke interessant. Det interessante er
at EU har indført censur og ophævet borgernes ytringsfrihed.

Kilen er tv2 teksttv.

mvh
Kim

Fra : Morten Wartou

Dato : 17-12-08 23:22

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> omkring islam). Den konkrete film er ikke interessant. Det interessante er
> at EU har indført censur og ophævet borgernes ytringsfrihed.

Prøv at læse det igen.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 18-12-08 00:30

"Morten Wartou" <mort_fjerndette_en@wartou.dk> wrote in message

> Prøv at læse det igen.

Uanset at Kim2000 ikke helt har forstået hvad der står på tekst-tv, så
bør vi alligevel smide EU ud af Danmark.

Fra : Lyrik

Dato : 18-12-08 01:58

Den 17.12.2008 kl. 23:22 skrev Morten Wartou
<mort_fjerndette_en@wartou.dk>:

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv at læse det igen.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Måske skulle du selv prøve at holde op med at være oliegyder og melde alt
OK, når der virkelig er tale om angreb på ytringsfriheden!?
Hvad er det du ikke forstår?:
http://www.tv2fyn.dk/article/178472:Udland--Ingen-adgang-for--Fitna--i-EU-Parlamentet

Filmen hedder iøvrigt "Fitna" og ikke "Finta!" Ikke engang det ville du
oplyse, for med forkert navn kunne du rigtig hælde olie på vandene og
forsikre og forsikre at løgnen var sandheden og sandheden var løgnen!

--
MvH
Jens

Fra : Notion

Dato : 17-12-08 18:36

On 17 Dec., 23:17, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:
> [...]
> omkring islam). Den konkrete film er ikke interessant. Det interessante er
> at EU har indført censur og ophævet borgernes ytringsfrihed.

Hvad er formålet med filmen??
Skal du bruge EU og Borgerne i din kamp og med dit indre had til en
bestemt folkegruppe??

Hvilket EU land har forbud mod at vise den?

Fra : Steen Thomsen

Dato : 18-12-08 07:16

On Wed, 17 Dec 2008 17:36:20 -0800 (PST), Notion wrote:

> Hvad er formålet med filmen??
> Skal du bruge EU og Borgerne i din kamp og med dit indre had til en
> bestemt folkegruppe??

Har du overhovedet set filmen ?

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-08 11:12

Notion wrote:

> Hvad er formålet med filmen??

Formålet med filmen var at vise, at terrorgrupper bruger vers fra Koranen
som hjemmel til deres terror, OG at imamer gør det samme til opfordring til
terror mod vantro. Mange politikere - de fleste vel - ved intet som helst om
islam og om Koranen, så det ville være en lille bid i retning i at se, hvad
man er oppe imod.

Ubehagelige ting går IKKE væk, fordi man holder sig uvidende om dem, - selv
om mange velmenere synes at tro det.

Fra : @

Dato : 18-12-08 16:47

On Wed, 17 Dec 2008 17:36:20 -0800 (PST), Notion <adam_xtr@yahoo.com>
wrote:

>Hvad er formålet med filmen??

formål!!

en mand har lyst til at lave en film, det gør han så

længere er den såmænd ikke

nogen tegner tegninger

andre laver film

og

muhamedanere forfølger og dræber dem de ikke bryder sig om

sådan er folk så forskellige

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 18-12-08 04:43

Kim2000 skrev:
> [...]
> omkring islam). Den konkrete film er ikke interessant. Det interessante er
> at EU har indført censur og ophævet borgernes ytringsfrihed.

Tjah.. hvis de heller ikke vil se Cirkeline i parlamentet, må vi vel
konstatere at de bare mener at film er noget man ser i fjernsynet,
biografen eller på computeren.

- cep

Fra : N_B_DK

Dato : 18-12-08 08:46

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message
> Tjah.. hvis de heller ikke vil se Cirkeline i parlamentet, må vi vel
> konstatere at de bare mener at film er noget man ser i fjernsynet,
> biografen eller på computeren.

Ikke at ville se cirkeline, er ikke det samme som at der er forbud for
at vise cirkeline.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 18-12-08 08:47

Følgende er skrevet af N_B_DK:
> ""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> wrote in message
>

> Ikke at ville se cirkeline, er ikke det samme som at der er forbud for at
> vise cirkeline.

Enig, han kan garanteret sagtens vise filmen, der er bare ingen af dem
der gider se den.

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : @

Dato : 18-12-08 16:55

On Thu, 18 Dec 2008 08:47:28 +0100, Mr.Larsen <mrlarsen,@,
post.cybercity.dk> wrote:

>Følgende er skrevet af N_B_DK:

>Enig, han kan garanteret sagtens vise filmen, der er bare ingen af dem
>der gider se den.

det er lige netop hvad han ikke kan, da der er nedlagt forbud mod at
vise netop denne specifikke film i EU-parlamentet(og på de ansattes
kontorer)

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 19-12-08 08:41

@ skrev:

> det er lige netop hvad han ikke kan, da der er nedlagt forbud mod at
> vise netop denne specifikke film i EU-parlamentet(og på de ansattes
> kontorer)

De firmaer jeg kender til har skam også en regel om at der ikke må ses
film i arbejdstiden.
Hvad er substansen i sagen, eller bare, er der en formel begrundelse for
at filmen ikke må vises?

- cep

Fra : @

Dato : 19-12-08 14:55

On Fri, 19 Dec 2008 08:41:01 +0100, "\"Claus E. Petersen\"
<\"Snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:

>De firmaer jeg kender til har skam også en regel om at der ikke må ses
>film i arbejdstiden.

og hvilket parlamenter er det så du kender til?

>Hvad er substansen i sagen, eller bare, er der en formel begrundelse for
>at filmen ikke må vises?

der er sikkert ingen der tør sige åbenlyst at det er frygt for
muhamedanere der er årsagen- for det er lige nøjagtig årsagen

enhver anden dokumentarfilm ville IKKE blive behandlet som "Fitna" i
EU-parlamentet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 19-12-08 16:40

@ skrev:

> [...]
> muhamedanere der er årsagen- for det er lige nøjagtig årsagen
>

> enhver anden dokumentarfilm ville IKKE blive behandlet som "Fitna" i

Enten er der et forbud eller også er der ikke.
Hvis der ER et forbud, er det begrundet.

Hvis der ikke ER et reelt forbud mod netop DEN film FORDI den udtrykker
modvilje mod ISLAM i europa kan jeg dårligt se andet end en gang
konspirationsteoretisk pjank om at EU's kulturradikale undertrykker os
og bla, bla, bla, i stil med arabernes ideer om at det er Israel og USA
der er skyld i alle verdens fortrædeligheder.

- cep

Fra : @

Dato : 19-12-08 17:21

On Fri, 19 Dec 2008 16:39:59 +0100, "\"Claus E. Petersen\"
<\"Snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:

>Enten er der et forbud eller også er der ikke.
>Hvis der ER et forbud, er det begrundet.

har ikke kunnet finde en begrundelse, på danske hjemmesider

OG hvis der var et generelt forbud mod film i EU-parlamentets
bygninger var dette sikert blevet nævnt,

et sådant forbud er mig ubekendt

men det er tilsyneladende endnu et knæfald for folk som kan finde på
at bruge vold, folks hukommelse er kort,

sidste gang vesteuropæere var alt for eftergivende var resultatet fem
års krig, samt forsøg på udryddelse af en hel befolkningsgruppe,
overfor folk som truer frie samfund med voldsanvendelse er der kun en
løsning - vise disse at man ikke kan skræmmes - og hvis de alligevel
fremturer skal de blot have igen tifold i samme "mønt" som de selv
anvender
(det korrekte svar på angrebet på World Trade Center havde været at
lave f.eks. Medina om til en rygende askedynge)

<<<<<<<
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/12/17/180320.htm
En talsmand for EU-Parlamentet oplyser, at der allerede i marts kort
efter offentliggørelsen af Fitna blev udstedt et forbud mod at vise
filmen, som var årsag til store protester i muslimske lande.
<<<<<

<<<
http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=78798§ionid=351020605
EU Parliament President, Hans-Gert Poettering, and leaders made the
decision after the film caused "problems" when shown in the
Netherlands, said a spokeswoman for the parliament's presidency.
<<<
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-08 01:15

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i meddelelsen

> [...]
> bla, bla, bla, i stil med arabernes ideer om at det er Israel og USA der
> er skyld i alle verdens fortrædeligheder.

Sådant vrøvl fortjener ikke kommentar?

Gør film?

Al censur bør modsiges, så ja

Fra : Frank

Dato : 18-12-08 12:35

> [...]
> omkring islam). Den konkrete film er ikke interessant. Det interessante er
> at EU har indført censur og ophævet borgernes ytringsfrihed.

Så tror jeg du skal læse kilden en gang til:

- Der er ikke vedtaget nogen lov.
- Det er internt i parlamentet filmen er 'forbudt'
- Der er ingen der forhindre Wilders i at udtale sig

Men der er heller ingen der er tvunget til at høre på Wilders, hvis man ikke
har lyst det.

Ytringsfrihed er ikke retten tíl at få udbredt sine budskaber. Du kan ikke
lave en film og så kræve at alle og enhver skal vise den.

Mvh
Frank

Fra : Steen Thomsen

Dato : 18-12-08 12:58

On Thu, 18 Dec 2008 12:34:52 +0100, Frank wrote:

> Så tror jeg du skal læse kilden en gang til:
>
> - Der er ikke vedtaget nogen lov.
>
> - Det er internt i parlamentet filmen er 'forbudt'

Er det ikke galt nok ?

> [...]
> har lyst det.
>
> Ytringsfrihed er ikke retten tíl at få udbredt sine budskaber.

Det er Wilstrup ikke enig med dig i.

>Du kan ikke
> lave en film og så kræve at alle og enhver skal vise den.

Selvfølgelig ikke, men er sagen ikke at nogen har FORBUDT at vise den ?

Hvis nogen vil vise den i et rum, hvor de måske kan lokke 10 personer til
at se den, er der vel ingen der skal blande sig i.

Fra : Frank

Dato : 18-12-08 14:02

Hej

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke galt nok ?

Nej - det er parlamentes ret at bestemme hvad de vil vise på deres interne
TV. På samme måde som jeg selv kan vælge hvad jeg vil vise på mit TV.

Der er vist ingen der forhindre de enkelte medlemmer af parlamentet i at se
filmen på egne TV/DVD eller via youtube.

> Det er Wilstrup ikke enig med dig i.

Det er kun endnu et argument for at min fortolkning er korrekt

> Selvfølgelig ikke, men er sagen ikke at nogen har FORBUDT at vise den ?

Det er stadig parlamentes ret at bestemme hvad der skal vises i deres hus.

> Hvis nogen vil vise den i et rum, hvor de måske kan lokke 10 personer til
> at se den, er der vel ingen der skal blande sig i.

Jo, det kan/skal dem der ejer rummet.

Mvh
Frank

Fra : Steen Thomsen

Dato : 18-12-08 15:40

On Thu, 18 Dec 2008 14:02:09 +0100, Frank wrote:

> Nej - det er parlamentes ret at bestemme hvad de vil vise på deres interne
> TV. På samme måde som jeg selv kan vælge hvad jeg vil vise på mit TV.

Nu er parlamentet IKKE en privat bolig, men et offentligt sted.

> Det er kun endnu et argument for at min fortolkning er korrekt

Øhhhh. Det har du ret i.

> Det er stadig parlamentes ret at bestemme hvad der skal vises i deres hus.

"Deres" hus ? Er det ikke "vores allesammens" hus.

> Jo, det kan/skal dem der ejer rummet.

Der er da ingen der specifikt "ejer" parlamentsbygningen.

Fra : Frank

Dato : 19-12-08 11:00

Hej

> On Thu, 18 Dec 2008 14:02:09 +0100, Frank wrote:

> Nu er parlamentet IKKE en privat bolig, men et offentligt sted.

Det er Christiansborg eller Københavns rådhus også. Og det ville næppe blive
tilladt at Klaus Bondam gik igang med at vise "Langt fra Las Vegas" afsnit
på interne TV eller at Villy Søvndahl viste SF's valgvideoer.

Der er uden tvivl en forretningsorden i EU-parlamentet og den må Wilders
også følge.

Mvh
Frank

Fra : Steen Thomsen

Dato : 19-12-08 11:22

On Fri, 19 Dec 2008 10:59:56 +0100, Frank wrote:

> Det er Christiansborg eller Københavns rådhus også. Og det ville næppe blive
> tilladt at Klaus Bondam gik igang med at vise "Langt fra Las Vegas" afsnit
> på interne TV eller at Villy Søvndahl viste SF's valgvideoer.

Nu er "Langt fra Las Vegas" jo ikke politisk relevant og SF's valgvideoer
er jo kun reklame.

> Der er uden tvivl en forretningsorden i EU-parlamentet og den må Wilders
> også følge.

Hans film ER et vigtigt bidrag til den politiske debat, uanset om man
bryder sig om filmen eller ej. Personligt er jeg ikke imponeret.

Fra : @

Dato : 19-12-08 15:14

On Fri, 19 Dec 2008 10:59:56 +0100, "Frank" <frank@nosmap.dk> wrote:

> [...]
>tilladt at Klaus Bondam gik igang med at vise "Langt fra Las Vegas" afsnit
>på interne TV eller at Villy Søvndahl viste SF's valgvideoer.

utroligt dårligt bud på en analogi

tror du der ville blive nedlagt forbud mod film der skulle illustrere

f.eks.

kloakkernes tilstand - hvor et lille kørende kamera viste inde fra
kloaken hvordan rørernes tilstand var

eller film der viste hvilken stand vejbelægningen var

>Der er uden tvivl en forretningsorden i EU-parlamentet og den må Wilders
>også følge.

er du vidende om at der aldrig før har været vist film i
EU-parlamentets bygninger - til oplysning om et eller andet?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @

Dato : 18-12-08 17:13

On Thu, 18 Dec 2008 12:58:12 +0100, Steen Thomsen
<alucard44@hotmail.com> wrote:

>Er det ikke galt nok ?

i og med at den er et politisk budskab så er det endog meget galt, man
hindrer jo rent faktisk Wilder i at give sin politiske mening udtryk
på den måde han nu finder bedst

>Det er Wilstrup ikke enig med dig i.

>Selvfølgelig ikke, men er sagen ikke at nogen har FORBUDT at vise den ?

jo

EU-parlamentet har vedtaget at forbyde et af parlamentets medlemmer at
ytre sig på den måde han finder rigtig

>Hvis nogen vil vise den i et rum, hvor de måske kan lokke 10 personer til
>at se den, er der vel ingen der skal blande sig i.

at fort Neuropa er et udemokratisk gangstervælde er der vel ingen der
er i tvivl om??

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Notion

Dato : 18-12-08 21:54

On 18 Dec., 07:16, Steen Thomsen <alucar...@hotmail.com> wrote:

> Har du overhovedet set filmen ?

At se filmen er det specifikke formål med at lave den ???

Fra : Steen Thomsen

Dato : 19-12-08 07:16

On Thu, 18 Dec 2008 20:53:45 -0800 (PST), Notion wrote:

> At se filmen er det specifikke formål med at lave den ???

Suk. Du snakker om "had til en bestemt folkegruppe", men aner åbenbart ikke
hvad du snakker om.

Fra : Notion

Dato : 18-12-08 21:57

On 18 Dec., 11:11, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid>
wrote:

> [...]
> islam og om Koranen, så det ville være en lille bid i retning i at se, hvad

AT nogle bruger vers fra koranen, at nogle imamer opfordrer osv. kan
du se hvad formålet med filmen nu? Eller er dine fordomme eller
mislykket kærlighed stadig så tyk dækket med skyklapper at
virkeligheden er udlukket?

> Ubehagelige ting går IKKE væk, fordi man holder sig uvidende om dem, - selv
> om mange velmenere synes at tro det.

Hvilken nyhed bringer filmen for dagen??

Fra : Steen Thomsen

Dato : 19-12-08 07:18

On Thu, 18 Dec 2008 20:56:58 -0800 (PST), Notion wrote:

> AT nogle bruger vers fra koranen, at nogle imamer opfordrer osv. kan
> du se hvad formålet med filmen nu?

At beskrive virkeligheden ?

> Hvilken nyhed bringer filmen for dagen??

Hvorfor skal filmen bringe "nyheder for dagen" ?

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 09:33

Steen Thomsen wrote:

> At beskrive virkeligheden ?

> Hvorfor skal filmen bringe "nyheder for dagen" ?

Filmen viser sammenhænge som jeg godt vil æde tretten bowlerhatte på at
mange EU-politikere ikke kendte, så det vil være nyt for dem.

At de kunne lære om disse sammenhænge i film som er mere pædagogiske, er en
anden sag.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-12-08 10:01

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> mange EU-politikere ikke kendte, så det vil være nyt for dem.
>
> At de kunne lære om disse sammenhænge i film som er mere pædagogiske, er

Spørgsmålet er om der findes noget der er pædagogisk nok ;-(

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-08 13:08

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Spørgsmålet er om der findes noget der er pædagogisk nok ;-(

Det lyder som om budskabet er rigtigt, og det kan ikke skade

Fra : Notion

Dato : 18-12-08 21:58

On 18 Dec., 16:47, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> [...]
>
> andre laver film
>
> og
>
> muhamedanere forfølger og dræber dem de ikke bryder sig om

Som du så rigtigt skriver, har den kun interesse for dem som er
underoplyst om virkeligheden.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 19-12-08 07:20

On Thu, 18 Dec 2008 20:58:21 -0800 (PST), Notion wrote:

> Som du så rigtigt skriver, har den kun interesse for dem som er
> underoplyst om virkeligheden.

LOL. Det har du mere ret i end du fatter.

Hint: De underoplyste er velmenerne. Vi andre kender til virkeligheden.

Fra : @

Dato : 19-12-08 14:44

On Thu, 18 Dec 2008 20:58:21 -0800 (PST), Notion <adam_xtr@yahoo.com>
wrote:

>Som du så rigtigt skriver, har den kun interesse for dem som er
>underoplyst om virkeligheden.

og det er netop de selvsamme personer som ikke VIL kende virkeligheden
som har nedlagt forbud mod at den vises der hvor de selv befinder sig

faktafornægtelse bliver mere og mere udbredt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Notion

Dato : 19-12-08 05:43

On 19 Dec., 07:16, Steen Thomsen <alucar...@hotmail.com> wrote:

> Suk. Du snakker om "had til en bestemt folkegruppe", men aner åbenbart ikke
> hvad du snakker om.

DU aner ikke hvad du svare på. Jeg spørger igen, hvad er formålet med
filmen?? Hvis du ikke kan svare hvorfor forsøger du så med tomheden,
den bulder som regel mest i tomme knolde.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 19-12-08 14:13

On Fri, 19 Dec 2008 04:42:30 -0800 (PST), Notion wrote:

> DU aner ikke hvad du svare på. Jeg spørger igen, hvad er formålet med
> filmen??

Nu er det ikke mig der har lavet filmen, men jeg gætter på at formålet er
at råbe de faktaresistente velmenere op, inden det er for sent og Europa
bliver ødelagt af den islamistiske svøbe.

Læg mærke til at jeg skriver "islamistiske" og IKKE "muslimske".

>Hvis du ikke kan svare hvorfor forsøger du så med tomheden,
> den bulder som regel mest i tomme knolde.

Det må du da vide alt om.

Fra : @

Dato : 19-12-08 15:47

On Fri, 19 Dec 2008 04:42:30 -0800 (PST), Notion <adam_xtr@yahoo.com>
wrote:

>DU aner ikke hvad du svare på. Jeg spørger igen, hvad er formålet med
>filmen??

det må man jo spørge Wilders om,

men den kan jo bruges informativt,

hvilket sikkert er stærkt tiltrængt i EU-palamentet

>tomheden,
>den bulder som regel mest i tomme knolde.

stakkels dig

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Notion

Dato : 19-12-08 05:45

On 19 Dec., 07:17, Steen Thomsen <alucar...@hotmail.com> wrote:

> At beskrive virkeligheden ?

> Hvorfor skal filmen bringe "nyheder for dagen" ?

Så får bøvhoved den igen .... Nyhed ????

Nyhed [noget som ikke har været kendt før og som vil vække interesse,
fx en begivenhed el. en vare]

Fra : Steen Thomsen

Dato : 19-12-08 14:51

On Fri, 19 Dec 2008 04:44:38 -0800 (PST), Notion wrote:

> Så får bøvhoved den igen .... Nyhed ????
>
> Nyhed [noget som ikke har været kendt før og som vil vække interesse,
> fx en begivenhed el. en vare]

Jeg kan da godt gentage mit spørgsmål, da du åbenbart ikke fattede det.

HVORFOR skal filmen bringe "nyheder for dagen" ?

Er det ikke "nok" at gentage velkendte fakta, så selv de mest
faktaresistente, har en chance for at blive klogere ?

Fra : Notion

Dato : 19-12-08 05:52

On 19 Dec., 09:33, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid>
wrote:

> [...]
>
> At de kunne lære om disse sammenhænge i film som er mere pædagogiske, er en
> anden sag.- Skjul tekst i anførselstegn -

ups nej EU ved ikke om koran"vokabularium" vs skræmme vers fra lande
med mørkemænd...
http://ec.europa.eu/justice_home/doc_centre/criminal/terrorism/doc_criminal_terrorism_en.htm

Godt Knud den store kan hjælpe disse videnfattige personer med lidt
nyttig info

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 17:06

Notion wrote:

> [...]
>
> Godt Knud den store kan hjælpe disse videnfattige personer med lidt

Ja, det kan jeg garantere dig for jeg kunne. "VI" har inviteret radikale
islamister til Europa i årevis, og fx en af de mest toneangivende Quaradawi
blev omfavnet og kysset på kinden af Londons borgmester for et par år siden.
Selv Bonnichen skriver at vi har været idioter at invitere disse rabiate
islamister inde for i varmen.

Derudover viser det sig, at "vi" samarbejder med folk fra Det Muslimske
Broderskab, for at holde endnu værre typer væk, OG det viser sig, at de
fleste politikere intet ved om islam eller om islamisme.

Nu arbejder EU jo på at få en type af forbud mod kritik af islam, vi har
stort set opgivet at stoppe strømmen af islamister ind i EU, så eneste
mulighed ser de så som forbud mod at nævne problemerne.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-08 01:10

> [...]
> stort set opgivet at stoppe strømmen af islamister ind i EU, så eneste
> mulighed ser de så som forbud mod at nævne problemerne.

JPs profettegninger var en god start på at fastslå ytringsfrihed for
ytringsfrihedens skyld

Vi kan ikke få for meget af det - blot det ikke går ud over indsats mod
vold, socialbedrageri og nyiindvandring

Fra : Notion

Dato : 19-12-08 06:04

On 19 Dec., 07:19, Steen Thomsen <alucar...@hotmail.com> wrote:

> LOL. Det har du mere ret i end du fatter.
>
> Hint: De underoplyste er velmenerne. Vi andre kender til virkeligheden.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Du kender ikke en skid til virkeligheden. Tror du at du kan være viden
fra soveværelset ??? Prøv dog at fatte du ikke ved en skid on hvad du
selv tror du ved. DU har information fra det medie du tror på, du
prøver ikke engang at opsøge relevant viden om det væsentlige. deri er
forskellen på dig og mig, jeg holder hele hånden ned i savlet, hvad
gør du .... gemme dig i soveværelset. ???

Lige nu ser jeg i nyhederne at der har været blast in Illigan den 18
december, det var dagen efter jeg var i byen, alt peger på det var
Moro Islamic Liberation Front (MILF). Bagefter i lokalnyheder brager
der opfordringer ud fra rigtige muslimer omkring at disse personer
ikke har noget med "troende" islamer at gøre, men personer som er
afskåret fra politisk brug af deres stemme. Derved siges der det er en
politisk front vendt mod demokratiske processer.
Se det er at have hånden i savler.
Prøv dog at indse at du besidder skræmt retorik, den stemme mulighed
som DF elsker at have med at gøre. Ergo er du som jeg altid har sagt
en skabs DF'er

Fra : Steen Thomsen

Dato : 19-12-08 14:59

On Fri, 19 Dec 2008 05:04:18 -0800 (PST), Notion wrote:

> Du kender ikke en skid til virkeligheden.

LOL. Nu kommer "Kloge-Åge" på banen.

>Tror du at du kan være viden
> fra soveværelset ???

Og så lige en tur i muddergrøften.

>Prøv dog at fatte du ikke ved en skid on hvad du
> selv tror du ved.

Og så lige et "Du er dum".

> [...]
> forskellen på dig og mig, jeg holder hele hånden ned i savlet, hvad
> gør du .... gemme dig i soveværelset. ???

Og lidt mere mudder.

> Lige nu ser jeg i nyhederne at der har været blast in Illigan den 18
> december, det var dagen efter jeg var i byen, alt peger på det var
> Moro Islamic Liberation Front (MILF).

Lyder sandsynligt.

>Bagefter i lokalnyheder brager
> der opfordringer ud fra rigtige muslimer

Øhhhh. ? "rigtige" muslimer. Hvordan kender man dem fra de "forkerte".

>omkring at disse personer
> ikke har noget med "troende" islamer at gøre, men personer som er
> afskåret fra politisk brug af deres stemme.

Sludder. De terrorbomber fordi de ikke kan få deres vilje overfor et
flertal vil noget andet. (Lidt lige som de autonome tosser).

> [...]
> Prøv dog at indse at du besidder skræmt retorik, den stemme mulighed
> som DF elsker at have med at gøre. Ergo er du som jeg altid har sagt

Og til sidst skal "DF-kortet" lige spilles, selvom det er helt forkert.

Fra : @

Dato : 19-12-08 16:05

On Fri, 19 Dec 2008 14:59:22 +0100, Steen Thomsen

>Øhhhh. ? "rigtige" muslimer. Hvordan kender man dem fra de "forkerte".

de forkerte muhamedanere er dem de rigtige muhamedanere slår ihjel
fordi de ikke er muhamedanske på den rigtige måde

simpelt

der er også nogen som ikke kan kende forskel på højre og venstre-

det er da nemt at finde ud af -

hold hænderne foran dig med håndfladerne nedad - og husk

på højre hånd sidder tommelfingeren så til venstre
og
på venstre hånd sidder tommelfingeren til højre

så er man aldrig i tvivl mere

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Notion

Dato : 22-12-08 06:13

On 19 Dec., 14:13, Steen Thomsen <alucar...@hotmail.com> wrote:

> Nu er det ikke mig der har lavet filmen, men jeg gætter på at formålet er
> at råbe de faktaresistente velmenere op, inden det er for sent og Europa
> bliver ødelagt af den islamistiske svøbe.

Og hvilken nyhd var det lige denne "film" bringer for døren, hvis du
ikke kan svare bedes du undlade at skyde dig selv igen .....

> Læg mærke til at jeg skriver "islamistiske" og IKKE "muslimske".

Så dit håb er en og alene hold op mod denne "film" kan du selv se
hvilket usel liv du har ??

> Det må du da vide alt om.

Hvorfor er det du tror vi andre er lige så tom som du er ?? Er det den
med en tyv tror alle er tyv ??

Fra : Steen Thomsen

Dato : 22-12-08 18:37

On Mon, 22 Dec 2008 05:13:28 -0800 (PST), Notion wrote:

> Og hvilken nyhd var det lige denne "film" bringer for døren, hvis du
> ikke kan svare bedes du undlade at skyde dig selv igen .....

Som jeg allerede tidligere har skrevet, så behøver det da ikke at være en
nyhed.

> Så dit håb er en og alene hold op mod denne "film" kan du selv se
> hvilket usel liv du har ??

Hvad har du røget ?

Personligt synes jeg at filmen er spild af tid, men det er da uinteressant
hvad jeg mener.

> Hvorfor er det du tror vi andre er lige så tom som du er ?? Er det den
> med en tyv tror alle er tyv ??

Øhhhh. Det var da DIG der startede med det.

Fra : Notion

Dato : 22-12-08 06:16

wrote:

> [...]
> man er oppe imod.
>
> Ubehagelige ting går IKKE væk, fordi man holder sig uvidende om dem, - selv

SÅ hvis "filmen" ikke var lavet, så var det nyheden for dig ....ohh
hvilken tomt liv du har, hvad med at leve i virkeligheden og ikke kun
se verden gennem overskrifter i en avis som kun har til formål at
skrive for penge, ikke for interesse.

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-08 14:59

Notion wrote:

> [...]
> hvilken tomt liv du har, hvad med at leve i virkeligheden og ikke kun
> se verden gennem overskrifter i en avis som kun har til formål at

Du sludrer som sædvanlig. Det er ikke nyheder for MIG, men sikkert for de
mange politikere, der som Elisabeth Arnold sagde: "Jamen, jeg vidste jo
ikke, jamen jeg troede jo ikke" da hun så Hizb ut-Tahirir i aktion.

DU burde gå væk fra overskrifter, - jeg forlanger ikke, at du, som jeg,
læser snesevis af bøger om emnet, og dertil titusinder af muslimske kilder,
men bare LIDT mere end dine forudfattede meninger, fra overskrifter i
Ekstrabladet, det *kunne* man godt ønske sig.

Fra : Notion

Dato : 22-12-08 06:25

On 19 Dec., 14:59, Steen Thomsen <alucar...@hotmail.com> wrote:

> LOL. Nu kommer "Kloge-Åge" på banen.

Fordi man er mere "viden" end dig, så er du på den med ......?? Igen
kan jeg kun opfordre dig til at søge relevant information omkring hvad
folk har af viden i forvejen, så undgik du at falde på halen over
denne "film"

> Og så lige en tur i muddergrøften.

Hvorfor er det muderkast ?? du bevæger dig sku da ikke udenfor en dør
i løber af ugen, det ses da på dine indlæg her.

> Og så lige et "Du er dum".

Hvis du tolker det sådan, så er du da dum ja.

> Og lidt mere mudder.

Hvor??

> Lyder sandsynligt.

Ja men undersøgte du hvilken ejer som blev "bombet" ??

> Øhhhh. ? "rigtige" muslimer. Hvordan kender man dem fra de "forkerte".

Hvad tror du selv?? Tror du at terror mænd er rigtige muslimer ??

> Sludder. De terrorbomber fordi de ikke kan få deres vilje overfor et
> flertal vil noget andet. (Lidt lige som de autonome tosser).

Her viser du din manglende viden.. igen du tror at viden, men nej du
ved ikke eb skid om hvad du prøver at snakke med om.

Hint som du kan se så var denne "blast" rettet mod deres egne, fordi
de havde succes med forretningslivet og de skulle ikke være
rollemodel,, Hvilken vilje var det de ike havde?? Igen du ved ikke en
skid

> Og til sidst skal "DF-kortet" lige spilles, selvom det er helt forkert.

DU er en skabs DF'er ... tag dog den kjole af og opfører dig som mand

Fra : Steen Thomsen

Dato : 22-12-08 18:43

On Mon, 22 Dec 2008 05:25:11 -0800 (PST), Notion wrote:

> Fordi man er mere "viden" end dig....

ROTFL. Der er da helt sikkert mange der har mere "viden" om tingene end
mig, med du er IKKE en af dem.

> Hvorfor er det muderkast ?? du bevæger dig sku da ikke udenfor en dør
> i løber af ugen, det ses da på dine indlæg her.

Din uvidenhed er da total.

> Hvis du tolker det sådan, så er du da dum ja.

I rest my case.

> Ja men undersøgte du hvilken ejer som blev "bombet" ??

Hvorfor mener du at det er relevant ?

> Hvad tror du selv??

Jeg ved det ikke, derfor spørger jeg.

>Tror du at terror mænd er rigtige muslimer ??

Hvad jeg "tror" er irrelevant.

> [...]
> de havde succes med forretningslivet og de skulle ikke være
> rollemodel,, Hvilken vilje var det de ike havde?? Igen du ved ikke en

Du bekræftede da ellers lige, at jeg gættede rigtigt.

> DU er en skabs DF'er ... tag dog den kjole af og opfører dig som mand

Suk. Mudderkastning IGEN.

Fra : Notion

Dato : 29-12-08 04:23

On 22 Dec., 18:36, Steen Thomsen <alucar...@hotmail.com> wrote:

> Som jeg allerede tidligere har skrevet, så behøver det da ikke at være en
> nyhed.

Grunden er ene og alene kun fordi en mand har sammenklippet
filmstykker at den skal vises. Den er ikke et orakel, end ikke en
nyhed??
OG fordi den ikke bliver vist for en gruppe personer, så er det at
forbyde en film? Hvad med at se det som at spare en masse penge og tid
på noget nonsens.

> Hvad har du røget ?

Jeg hverken ryger eller drikker

> Personligt synes jeg at filmen er spild af tid, men det er da uinteressant
> hvad jeg mener.

ja

> Øhhhh. Det var da DIG der startede med det.

skrev du ikke dette [Har du overhovedet set filmen ]

Fra : Steen Thomsen

Dato : 29-12-08 12:57

On Mon, 29 Dec 2008 03:22:58 -0800 (PST), Notion wrote:

> Grunden er ene og alene kun fordi en mand har sammenklippet
> filmstykker at den skal vises. Den er ikke et orakel, end ikke en
> nyhed??

Og ? Personligt synes jeg den er kedelig.

> OG fordi den ikke bliver vist for en gruppe personer, så er det at
> forbyde en film?

Nej. Filmen er blevet forbudt at vise.

>Hvad med at se det som at spare en masse penge og tid
> på noget nonsens.

Hvad både du og jeg mener om filmen er irrelevant.

Problemet er at det er blevet forbudt at vise den i en offentligt
financieret bygning.

Det er CENSUR, uanset hvor dårlig filmen er.

> Jeg hverken ryger eller drikker

Tja, et eller andet er der galt. Du digter jo helt vildt.

> skrev du ikke dette [Har du overhovedet set filmen ]

Jo, for det virkede som om du IKKE havde set filmen og kun udtalte dig på
grundlag af hvad andre, der havde set den, mente.

Jeg HAR set den for lang tid siden og er ikke imponeret.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-12-08 12:35

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Problemet er at det er blevet forbudt at vise den i en
offentligt
> financieret bygning.
>
> Det er CENSUR, uanset hvor dårlig filmen er.

vrøvl - det er ikke censur at et parlament ikke vil vise en
eller anden tåbelig film - man er ikke forpligtet til at se
eller lytte - det er jo det I højrefjolser altid har skrevet
vedr. Muhamedtegningerne. Nu har man altså besluttet at man
ikke vil vise den pågældende film - det har intet med censur
at gøre.

Fra : @

Dato : 30-12-08 14:15

On Tue, 30 Dec 2008 12:34:35 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>
>vrøvl - det er ikke censur at et parlament ikke vil vise en
>eller anden tåbelig film - man er ikke forpligtet til at se

ganske rigtigt

hvorfor så forbyde?

og en film kan ganske nøgternt være en måde at fremvise fakta, eller
belyse en problemstilling, derfor er det da helt uhørt at forbyde et
medlem at komme til orde på den måde medlemmet synes er bedst

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Steen Thomsen

Dato : 30-12-08 14:58

On Tue, 30 Dec 2008 12:34:35 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> vrøvl - det er ikke censur at et parlament ikke vil vise en
> eller anden tåbelig film -

Det er jo heller ikke det der er tilfældet.

De har FORBUDT andre at vise den i parlamentsbygningen.

>man er ikke forpligtet til at se
> eller lytte -

Selvfølgelig er men ikke det. Man kan jo bare slukke TV'et når filmen
vises.

>det er jo det I højrefjolser altid har skrevet
> vedr. Muhamedtegningerne.

Det kan da overhovedet ikke sammenlignes, da staten jo IKKE forbød at
offentliggøre tegningerne.

HVIS du endelig skulle sammenligne de to ting, så ville det svare til
Folketingets Præsidium havde forbudt alle politikere (og ansatte) at have
tegningerne med ind på Christiansborg.

>Nu har man altså besluttet at man
> ikke vil vise den pågældende film - det har intet med censur
> at gøre.

Jo, når en offentligt valgt "statsmagt" FORBYDER andre at vise filmen i en
offentligt betalt bygning, så ER det censur.

Fra : Michael Weber

Dato : 30-12-08 17:08

Steen Thomsen wrote:

> Jo, når en offentligt valgt "statsmagt" FORBYDER andre at vise filmen i en
> offentligt betalt bygning, så ER det censur.

Med en sådan fortolkning af censur-begrebet, vil det være censur hvis en
offentligt valgt "statsmagt" FORBYDER andre at vise mine hjemmevideofilm
i en offentlig betalt bygning.

Og en sådan fortolkning er naturligvis forkert.
Hvis en offentlig valgt "statsmagt" forbyder andre at vise filmen i en
offentligt betalt bygning, så er det ikke censur idet det ikke er et forsøg
på at bremse udgivelse eller offentliggørelse generelt.

Filmen kan jo fint vises på nationalt TV, købes i forretningerne o.s.v.
uden en offentlig valgt "statsmagt" forbyder det.

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Steen Thomsen

Dato : 30-12-08 17:59

On Tue, 30 Dec 2008 17:08:03 +0100, Michael Weber wrote:

> Med en sådan fortolkning af censur-begrebet, vil det være censur hvis en
> offentligt valgt "statsmagt" FORBYDER andre at vise mine hjemmevideofilm
> i en offentlig betalt bygning.

Hvis dine hjemmevideofilm har et politisk budskab (uanset hvor tåbeligt det
er), så JA.

> Og en sådan fortolkning er naturligvis forkert.

Hvorfor det ?

> Hvis en offentlig valgt "statsmagt" forbyder andre at vise filmen i en
> offentligt betalt bygning, så er det ikke censur idet det ikke er et forsøg
> på at bremse udgivelse eller offentliggørelse generelt.

Det er det da. Det vil da også være censur hvis aviserne fik forbud mod at
bringe bestemte historier, med den begrundelse at man bare kunne trykke
historierne selv og dele dem ud på gaden.

> Filmen kan jo fint vises på nationalt TV, købes i forretningerne o.s.v.
> uden en offentlig valgt "statsmagt" forbyder det.

Det er da ligegyldigt. Hvis nogen i parlamentet mener at filmen er
relevant, så skal den have samme muligheder for at blive vist, så alt
andet. At man direkte FORBYDER det, er CENSUR og ikke andet.

Fra : Notion

Dato : 29-12-08 04:31

On 22 Dec., 18:43, Steen Thomsen <alucar...@hotmail.com> wrote:

> ROTFL. Der er da helt sikkert mange der har mere "viden" om tingene end
> mig, med du er IKKE en af dem.

Jo

> Din uvidenhed er da total.

Nej

> I rest my case.

Pls do

> Hvorfor mener du at det er relevant ?

Det er da mega relevant, baggrunden er jo ikke at ville noget, men
opnå noget. Hvad ville de opnå ?? ved at bombe de gode muslimer??

> Jeg ved det ikke, derfor spørger jeg.

Var det noget med din grund viden er lav. Altså har jeg ret når jeg
udtaler mig sådan om din viden. Tak for erkendelsen,

> Hvad jeg "tror" er irrelevant.

Ja

> Du bekræftede da ellers lige, at jeg gættede rigtigt.

Var det vilje eller mulighed eller ?? undersøg nu sagen førend du
plotter dine bogstaver

> Suk. Mudderkastning IGEN.

Hvor ..... du er da kun en stor tøs. Det viser du da med tydelighed

Fra : Steen Thomsen

Dato : 29-12-08 13:05

On Mon, 29 Dec 2008 03:30:33 -0800 (PST), Notion wrote:

> Det er da mega relevant,

Overhovedet IKKE. Om en fanatisk muslim bomber en anden muslim eller en
kristen, er da ligegyldigt.

>baggrunden er jo ikke at ville noget, men
> opnå noget.

Er det ikke reelt det samme ?

>Hvad ville de opnå ??

Måske er de bare blæst i låget, eller psykisk syge. Hvad ved jeg.

>ved at bombe de gode muslimer??

Hvordan kender man "gode" muslimer fra de "dårlige" ?

> Var det noget med din grund viden er lav. Altså har jeg ret når jeg
> udtaler mig sådan om din viden. Tak for erkendelsen,

Nej, du har IKKE ret. Jeg erkender bare, at selvom min grundviden er
rimelig HØJ, så ved jeg ikke ALT.

Suk. Grow up.

Fra : Notion

Dato : 30-12-08 19:05

Man har på en pæn måde sagt til en mand med forstyrrelse, at hans
talent som storyteller ikke er så heldigt.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 31-12-08 11:36

On Tue, 30 Dec 2008 18:04:37 -0800 (PST), Notion wrote:

> Man har på en pæn måde sagt til en mand med forstyrrelse, at hans
> talent som storyteller ikke er så heldigt.

Hvad vrøvler du om ?