Thailand/Cambodia Jan09
Fra : john

Dato : 29-12-08 01:26

Hej,

Vi er 4 voksne og et barn på 18 måneder der skal en tur til Thailand, vi har
tænkt på at tage til Cambodia for at se Angkor Wat, når vi nu er derude.
Turen er 18 dage og vi flyver til Bkk og har et par overnatninger der og
derefter vil vi videre til feks. Kho Chang, men det er ikke helt bestemt
endnu.

Jeg har et par spørgsmål som jeg håber at der er nogen herinde der kan
hjælpe mig med:

1. Er turen til Angkor Wat børne venlig, eller er det en skidt ide at tage
en baby med?
2. Billige fly forbindelser fra feks. Bkk til Cambodia?
3. Kho Chang har vi hørt skulle være godt men vi vil meget gerne høre
alternativer, som er børne venlige, samt byder på strand, evt. golf og
Dykning i nærheden.

Vi har for en del år siden været i Phuket og Kho Samoi, men har hørt at det
er blevet overendt af turister?

Håber at vi kan få nogen bud på hvordan vores rejse kan blive så god som
muligt.

Tak,
Mvh John

Fra : PA

Dato : 29-12-08 16:03

"john" <prozak@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælpe mig med:
>
> 1. Er turen til Angkor Wat børne venlig, eller er det en skidt ide at tage

Turen til Angkor er ikke børnevenlig med mindre i flyver.

> 2. Billige fly forbindelser fra feks. Bkk til Cambodia?

Der er billige fly fra Bangkok til Siem Reap ca. 90$ pr. person.
Lokale flyselskaber med flere daglige afg.

> 3. Kho Chang har vi hørt skulle være godt men vi vil meget gerne høre
> alternativer, som er børne venlige, samt byder på strand, evt. golf og
> Dykning i nærheden.

Kho Chang er yderst børnevenlig og meget billigere end Phuket .
Dykning, snorkling er ikke godt mere.
Turisterne har ikke ødelangt Kho Chang endnu.
Syd for Kho Chang ligger Kho kut med
mange dejlige og billige bungalow.

Fra : povl erik olesen

Dato : 03-01-09 15:58

Hej John

kan absolut anbefale Koh Chang, vi er normalt på Coconut beach, meget
børnevenlig stran- ren afslapning-ingen disco. Men tag på en bådrundtur med
Thau Fun og se de andre øer omkring. Cambodia ville jeg glemme alt om på så
kort en tur.

sawasdee krap
povl erik