OT ... og det skete i de dage... (SNIK SNA~
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-12-08 19:57

155 på +2 døgn det er jeg fanme imponeret af!

det var bare det jeg ville sige hej

nå ja og så fik vi en tråde uden retning vi bare kan falbulere i over et
par dage

jeg ønaker mig en RSV4 i 2009
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-12-08 20:05

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> nå ja og så fik vi en tråde uden retning vi bare kan falbulere i over
> et par dage
>

> jeg ønaker mig en RSV4 i 2009

Er det den nye PlayStation ??

--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Richard

Dato : 29-12-08 12:32

On 29 Dec., 20:04, "Brian Sørup" <camaropower...@hotmail.com> wrote:

> Er det den nye PlayStation ??

Eller snarere en variant af H-D's V4:

http://thekneeslider.com/archives/2007/04/06/Harley-Davidson-v4-nova/

How low can you go

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-12-08 21:01

Richard skrev:

> Eller snarere en variant af H-D's V4:
>
> http://thekneeslider.com/archives/2007/04/06/Harley-Davidson-v4-nova/
>
> How low can you go

SÅ stopper vi!!!!

Det tjener INTET sammenligningsgrundlag -

Nææ det ser såmend Aprilias nyeste påhit til superbike klassen, også
udgivet til gadebrug som afløser for RSV Mille - den har nysselige
linier, er bedårende, indsmigrende, og sikkert ganske uanvendelig til
hyggeture touring og deslige - altså rent fornøjelseskørsel
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Richard

Dato : 29-12-08 13:11

On 29 Dec., 21:00, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> [...]
> linier, er bedårende, indsmigrende, og sikkert ganske uanvendelig til
> hyggeture touring og deslige - altså rent fornøjelseskørsel

Nåeh den firbenede kåbe-'priller, det kunne du jo bare have sagt. Men
du indledte jo selv med OT, ikke

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Denise

Dato : 29-12-08 20:33

"J.C.Kløve" wrote:
> 155 på +2 døgn det er jeg fanme imponeret af!
> det var bare det jeg ville sige hej

Selv hej
Hvormange plejer der at være de andre år ?

Hilsen Denise
http://www.dfmc.dk/?id=37

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-12-08 21:05

Denise skrev:

> Selv hej
> Hvormange plejer der at være de andre år ?
>
> Hilsen Denise
> http://www.dfmc.dk/?id=37

ahem - en nærmere undersøgelse viser.... ca det samme

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Steen Gruby

Dato : 29-12-08 21:16

On Mon, 29 Dec 2008 20:33:02 +0100, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

Hej denise.

>Selv hej
>Hvormange plejer der at være de andre år ?

Check lige denne her:
http://www.ji9.dk/Galleri_MinHistorie%20Aarstal/Billedsider_MinHistorie%20Aarstal/1961-1970-Billedside_min_hist/1967.htm

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Denise

Dato : 30-12-08 13:57

Steen Gruby wrote:
> On Mon, 29 Dec 2008 20:33:02 +0100, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
> [...]

Tak for link, har lige mailet hende. Jo Susanne kan jeg godt huske haha

Hilsen Denise
http://www.dfmc.dk/?id=37

Fra : Steen Gruby

Dato : 30-12-08 19:24

On Tue, 30 Dec 2008 13:57:24 +0100, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

Hej Denise

>Tak for link, har lige mailet hende. Jo Susanne kan jeg godt huske haha

Jeg må indrømme at det er noget tåget.
Jeg genså nogle klip fra Poul Martinsens "Broen", hvilket fik mig til
at søge lidt på Internet hvor jeg så faldt over Susannes side.
Billederne fra Nærum ligner noget fra mit fotoalbum
De store må være 1966, de små tidligere (Isvaflen mangler)..
Sikkert, det kalder på minderne

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Denise

Dato : 30-12-08 20:47

Steen Gruby wrote:
> [...]
> Billederne fra Nærum ligner noget fra mit fotoalbum
> De store må være 1966, de små tidligere (Isvaflen mangler)..

Lidt ærgerligt jeg aldrig har gået op i at samle fotografier, jeg samlede
kun avisudklip. Men det er sjovt at se de gamle foto. Det er mærkeligt, det
jeg husker mest fra cafeteriet er, at vi gik over i hjørnet og smed vores
tøj i et stor dynge.
Susanne kendte jeg i nogle år, men vi gik hver sin vej dengang, jeg
fortsatte med øllerne og motorcyklerne og hun med vist noget andet haha
PS Poul Pishus og Jarl er heller ikke hos os mere
Vi er godt nok OT, gud ved hvornår vi får køllen

Hilsen Denise
http://www.dfmc.dk/?id=37

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-12-08 21:22

Denise skrev:

> [...]
> PS Poul Pishus og Jarl er heller ikke hos os mere
> Vi er godt nok OT, gud ved hvornår vi får køllen

Bliv endelig ved - det er jo "snik-snak" der er topic har, så endelig er
der mulighed for at slå sig løs
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Denise

Dato : 31-12-08 00:20

"J.C.Kløve" wrote:

> Bliv endelig ved - det er jo "snik-snak" der er topic har, så endelig
> er der mulighed for at slå sig løs

He he, vi tager den videre sladder på mail tror jeg
PS! Sorry, tror jeg kom til at sende dig en mail

Hilsen Denise
http://www.dfmc.dk/?id=37

Fra : Steen Gruby

Dato : 30-12-08 21:38

On Tue, 30 Dec 2008 20:47:07 +0100, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
wrote:

Hej Denise.

> [...]
>jeg husker mest fra cafeteriet er, at vi gik over i hjørnet og smed vores

Jeg kom der mest i Nærum i forbindelse med aftenture sammen med mine
kumpaner fra Islev efter at Jonstrup var "lukket land".
Jeg var lidt benovet over at ordensmagten af og til troppede op og fik
en kop kaffe og en sludder - Det var faktisk meget fredsommeligt
Jeg var der sidste gang i 68, og der skulle gå 30 år før jeg genså
det.

>PS Poul Pishus og Jarl er heller ikke hos os mere

Jeg kendte Poul fra Islev Skole - Jeg vidste ikke han var borte.

>Vi er godt nok OT, gud ved hvornår vi får køllen

Det er heldigvis en hemmelighed

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 31-12-08 00:29

Denise skrev:

> PS Poul Pishus og Jarl er heller ikke hos os mere

Er Jarlen stået af?

--
Armand.
(der kender ham fra sin RR-tid så sent som i midt-90'erne)

Fra : Denise

Dato : 31-12-08 01:20

Armand wrote:

> Er Jarlen stået af?

Ja det er han her i år

Hilsen Denise
http://www.dfmc.dk/?id=37

Fra : Ole Mogensen

Dato : 30-12-08 17:28

Steen Gruby wrote:
> On Mon, 29 Dec 2008 20:33:02 +0100, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk>
> [...]

Fantastisk

Ole Mogensen

Fra : Steen Gruby

Dato : 29-12-08 20:59

On Mon, 29 Dec 2008 19:56:49 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

Hej Kløve.

>155 på +2 døgn det er jeg fanme imponeret af!

Det kan man da kalde Vrøvlehoved Inc.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-12-08 21:14

Steen Gruby skrev:
> On Mon, 29 Dec 2008 19:56:49 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
>
> Hej Kløve.
>>
> Det kan man da kalde Vrøvlehoved Inc.

ikke jeg vil have det....

Det var for at slippe for at skrive "... på 2 døgn, 4 timer 17 minutter
og 343/4 sekund ..."

Men nu skrev jeg det så alligevel

Men pyt med det, så er der nok en post til den statistik jeg udarbejder
i disse dage, og det ser jo lidt sløvt ud sådan over året 8o)

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Steen Gruby

Dato : 29-12-08 21:20

On Mon, 29 Dec 2008 21:14:12 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

Hej Kløve.

>Det var for at slippe for at skrive "... på 2 døgn, 4 timer 17 minutter
>og 343/4 sekund ..."

Jeg tænkte nu mere på antallet

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-12-08 21:43

Steen Gruby skrev:
> On Mon, 29 Dec 2008 21:14:12 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:
>
> Hej Kløve.

> Jeg tænkte nu mere på antallet

??? 155 ???

det var der sgu??

At det så er et "kun" ved nærmere eftertælling nå ja - jeg var bare
overrasket

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Grunnet

Dato : 29-12-08 22:22

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen

> ??? 155 ???
>
> det var der sgu??
>
> At det så er et "kun" ved nærmere eftertælling nå ja - jeg var bare
> overrasket

Lige nu (29/12 kl. 22.21) 161 indlæg af 156 fortattere (der er således 5 du
skal mobbe)
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel/topics?hl=da&gvc=2
Emne: Den tæller ikke - forfatter DAK (Emne og forfatter ændrer sig nok
snart igen!)

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-12-08 22:49

Grunnet skrev:
> ""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen

> Lige nu (29/12 kl. 22.21) 161 indlæg af 156 fortattere (der er således 5 du
> [...]
+ dem jeg har fået på mail

Nææ mobningen overlader jeg til NG's definitionsrevser
Det er han meget bedre til

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-12-08 22:59

> Nææ mobningen overlader jeg til NG's definitionsrevser
> Det er han meget bedre til

Hej.

Gi' lige et prej når han dukker op !, mere for at se om det er den
samme person "vi" tænker på

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-12-08 23:04

Dennis Hellan Pedersen skrev:
> ""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Hej.
>
> Gi' lige et prej når han dukker op !, mere for at se om det er den
> samme person "vi" tænker på

jo jo den er god nok Dennis, det er _ham!_
Han plejer at dukke op omkring midnat - lidt lige som "Den Stygge
Bastian" - mon der er nogen sammenligning?? (blot en tanke)

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 31-12-08 00:37

J.C.Kløve skrev:

> jo jo den er god nok Dennis, det er _ham!_
> Han plejer at dukke op omkring midnat - lidt lige som "Den Stygge
> Bastian" - mon der er nogen sammenligning?? (blot en tanke)

Man kan tilsyneladende ikke være væk for en 3-dages hit'n run -tur til
automobilmuseet i Mulhouse førend at der tales bag ryggen på én :-|

Jeg tænkte såmænd på om jeg skulle bryde ind og dømme kage, men indtil
Aragorn replicerede passede spørgsmålet med hendes skjulte dobbelt-pling.
Senere begyndte den eller så rutinerede Kai også

Jeg tror at næste års mandtals-tråd skal indeholde en forud defineret
straf for dem der træder ved siden af - F.eks. ak skulle ændre sit
handle til Dumbo indtil næste optælling
For i år kan du jo blot lade pågældende stå for optællingen af den af
dem forstyrrede liste :-/

--
Armand.
(med 2220km i røven og to nætter på en ubrugelig hård hotel-madras i

Fra : Grunnet

Dato : 31-12-08 10:34

> [...]
> til Dumbo indtil næste optælling
> For i år kan du jo blot lade pågældende stå for optællingen af den af dem

Og hvem trådte så ved siden af den 31-12-2008:11.22 ))

Er der stadig overvægt af blå biler (Bugatti) på museet i Mulhouse ?

Fra : Grunnet

Dato : 31-12-08 11:18

"Grunnet" <neets@slet-disse-ord-besked.com> skrev i meddelelsen
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen

> Og hvem trådte så ved siden af den 31-12-2008:11.22 ))

Der skulle stå 31-12-2008:01.22

Fra : Armand

Dato : 31-12-08 12:22

Grunnet skrev:

> Der skulle stå 31-12-2008:01.22

Ikke mig, da! Jeg supplerede subj med noget OT - Dét skulle række.

--
Armand.

Fra : Grunnet

Dato : 31-12-08 14:51

> Ikke mig, da! Jeg supplerede subj med noget OT - Dét skulle række.
>
> --
> Armand.

Ups! - tilgiv mig - dit supplement havde jeg overset

Men jeg fik ikke svar på mit spørgsmål ang. overvægt af blå biler (ved godt
det er OT men det er tråden jo i forvejen)
Jeg har ikke besøgt museet siden 1992, men har overvejet et gensyn.

--
Steen

Fra : Grunnet

Dato : 31-12-08 14:56

> [...]
> godt det er OT men det er tråden jo i forvejen)
> Jeg har ikke besøgt museet siden 1992, men har overvejet et gensyn.

Jeg er for langsom - dit svar kom medens jeg sad og skrev.

Steen

Fra : Armand

Dato : 31-12-08 15:32

Grunnet skrev:
> "Grunnet" <neets@slet-disse-ord-besked.com> skrev i meddelelsen
>>

> Jeg er for langsom - dit svar kom medens jeg sad og skrev.

Ja, dén fart er ikke en blå bil værdig!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 31-12-08 14:38

Grunnet skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen

> Er der stadig overvægt af blå biler (Bugatti) på museet i Mulhouse ?

Jup - Man er vel national på dén side af Rhinen!
Men det var jeg klar over, så selvom jeg godt kunne have nydt nogle røde
fra 70'erne oveni var der nok til nethinde og linse!
Og så var tidsplanen heller ikke til en tur over Alperne

--
Armand.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 31-12-08 11:36

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> Senere begyndte den eller så rutinerede Kai også

Jeg er oldermand, så jeg gør hvad der passer mig ... indenfor
fundatsen

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Ole Mogensen

Dato : 30-12-08 17:42

J.C.Kløve wrote:

> [...]
>

> det var bare det jeg ville sige hej
>

> nå ja og så fik vi en tråde uden retning vi bare kan falbulere i over et

Jeg ønsker mig en Buell 1125CR til at stå ved siden af Guzzilla

Ole Mogensen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-12-08 18:58

Ole Mogensen skrev:

> Jeg ønsker mig en Buell 1125CR til at stå ved siden af Guzzilla

Den er oxo sjov, men nok egentlig bedst tjent med blot at stå, det er da
noget forfærdentligt noget at køre på

--
Dun@nt - der har prøvet!
1KSFau Hvidguld

Fra : Ole Mogensen

Dato : 30-12-08 19:15

J.C.Kløve wrote:

> Den er oxo sjov, men nok egentlig bedst tjent med blot at stå, det er da
> noget forfærdentligt noget at køre på

Har du prøvet ?

Ole Mogensen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-12-08 19:27

Ole Mogensen skrev:

> Har du prøvet ?

.... ja

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ole Mogensen

Dato : 31-12-08 10:08

J.C.Kløve wrote:

> ... ja

Er gearkassen og koblingen så ringe som der er rygter om ?

Ole Mogensen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-12-08 10:42

Ole Mogensen skrev:

> Er gearkassen og koblingen så ringe som der er rygter om ?

Hov..1125 - det er den med rotax motoren -
jeg løber lige tilbage - sorry!
den har jeg tilgode.
Men det kunne udmærket være et mål for 2009 at teste den, hermed et
nytårsfortsæt.

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ole Mogensen

Dato : 31-12-08 23:07

J.C.Kløve wrote:

> [...]
> jeg løber lige tilbage - sorry!
> den har jeg tilgode.
> Men det kunne udmærket være et mål for 2009 at teste den, hermed et

Lad mig høre hvad dommen er.
Jeg har jo kørt med en guzzi fra 78' så der skal
jo nok en del til at skræmme mig
Den nye motor/ gearkasse skulle kun have kørt
3600 KM, så det bliver spændende

Ole Mogensen