TouringCampen i Nødager - Byggeaktivitet
Fra : Mona

Dato : 28-12-08 22:34

Hej

Var forbi Campen i Nødager i dag.

Der bygges på livet løs, men hvad bygges der ??
Der var ingen at spørge, og på Touringklubbens hjemmeside, står der intet.

Har hørt at der skulle komme ny pool, men der bygges også selvstændig
bygning med vægge, spær osv.

Nogen der ved noget ??

Godt Nytår
/Mona

Fra : Jørn

Dato : 29-12-08 00:04

I følge Henning ligger poolen til højre og manøvrebygningen med alle mulige
rum til venstre. Det er den du kan se er rejst i stolper.
Nede i venstre hjørne bliver der én stor terasse, så det tyder godt. Jeg kan
allerede smage den kølige Carl Special.

Fra : Tove

Dato : 29-12-08 17:04

>I følge Henning ligger poolen til højre og manøvrebygningen med alle mulige
>rum til venstre.

Hvad er en manøvrebygning ??

Bliver da helt nysgerrig for at se hvad der sker.
Hvorfor er der ingenting på Touringklubbens hjemmeside.

Det ville da være perfekt hvis vi kunne følge byggeriet, og lidt reklame
giver det da også.

Nå, det jo ikke mig der driver biksen.
Nyder bare at komme der.

Godt nytår til jer alle.

Tove H.

Fra : Jørn

Dato : 29-12-08 17:25

Tja, eller manøvrerummet som er der alle slanger, filtre, rør, solvarme, som
også kommer, samles. Der skal også salt, klor og andre sjove ting i poolen
for at vandet holder sig og de ting skal også opmagasineres.....

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 29-12-08 19:16

"Jørn" <jlu@gvdnet.dk> skrev i meddelelsen
> Tja, eller manøvrerummet som er der alle slanger, filtre, rør, solvarme,
> som også kommer, samles. Der skal også salt, klor og andre sjove ting i
> poolen for at vandet holder sig og de ting skal også opmagasineres.....

Man kunne også kalde det for teknikrummet.
Hilsen Matthias

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-12-08 19:24

Tove skrev:

> [...]
> Hvorfor er der ingenting på Touringklubbens hjemmeside.
>
> Det ville da være perfekt hvis vi kunne følge byggeriet, og lidt reklame

Som medlem er du da mere end velkommen til selv at iværksætte nogle
tiltag, at ringe eller skrive til MCTC, med dit forslag. Som medlem er
det jo også i _din_ interesse at gode tiltag følges op på - men nu skal
jeg skrive for dig, for jeg syntes ideen er god, og så må vi jo se om
ikke der dukker noget op.

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Hansi

Dato : 29-12-08 19:57

Enig.
God ide.

Har ofte tænk på at Touring Clubbens hjemmeside, kan virke lidt kedlig, og
ofte undre mig over at campingpladsen ikke får mere reklame end den gør.

Adresse
Kalender
Billeder

Det hva´ der er - og der står ikke meget under emnerne.

Der skal da være nogle flere billeder med liv i, om omegnen, hvad er der at
se i nærheden, måske den også skulle kunne vælges på engelsk eller tysk.

Vi skal da også se holdet der består af mange frivillige, og hvad med
værtsparret, bålpladsen, ungerne, poolén, hytterne osv.

...også billeder fra åbningsdagen, de første der kommer, de sidste der
forlader pladsen nåret er omme, bladene der falder ned, hygge hygge hygge

Tror det kunne lokke nogle til, som måske ikke helt hvad det er for en
størrelse, så økonomien kan få et hak opad i den rigtige retning.

Det kan da aldrig skade med lidt mere reklame.

Sender sgu da lige en mail til redaktøren af hjemmesiden.

Godt nytår til alle

Stor hilsen fra
Hansi

Fra : Richard

Dato : 29-12-08 12:27

On 28 Dec., 22:33, "Mona" <MonaVesterga...@hotmail.com> wrote:

> Der bygges på livet løs, men hvad bygges der ??

Mon ikke det er værelser med gratis overnatning til medlemmer fra
Sjælland og Øerne som kompensation for den Camp, MCTC aldrig har fået
etableret herovre ?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
- "Håbet har man altid", sagde shahen af Iran et par uger før han blev

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 29-12-08 20:40

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> skrev i meddelelsen
> [...]

Mon ikke det er værelser med gratis overnatning til medlemmer fra
Sjælland og Øerne som kompensation for den Camp, MCTC aldrig har fået

Hvorfor skulle i dog også have en campingplads? I har jo så meget andet vi
ikke har.
Jo, jeg kunne faktisk godt unde jer en campingplads også. Så var der en
mulighed mere for os, når vi vil besøge jer.
Jeg tvivler dog på den kommer sådan lige med det første.
Jeg har indtryk af, at bestyrelsen for Touringklubben helst ser, at der
kommer flere penge i kassen end der allerede er.
Campingpladsen har næsten alle år givet underskud, og det er jo en grim
ting. Heldigvis har de nu endeligt indset, at moderniseringer er nødvendige.
Men det er så noget der skulle have været udført for flere år siden.
Hvis Campen bliver moderniseret kan man sikkert også forvente flere gæster
og deraf bedre økonomi.
Hilsen Mathias

Fra : Hansi

Dato : 29-12-08 23:10

> [...]

Mon ikke det er værelser med gratis overnatning til medlemmer fra
Sjælland og Øerne som kompensation for den Camp, MCTC aldrig har fået

Hej Richard
Mener det var gratis at overnatte på Campen, hele første månede i 2008, for
jer sjællændere.

Godt nytår til dig.

Hansi

Fra : Richard

Dato : 30-12-08 15:07

On 29 Dec., 20:39, " Matthias H Matthiessen" <matthies...@dioder.dk>
wrote:

> Hvorfor skulle i dog også have en campingplads? I har jo så meget andet vi
> ikke har.

Jaeh, pligt til at betale, uanset i hvilken retning, vi vil forlade
Øerne til en afveksling på mc – eller hente Lapin Kulta o.lign til en
fornuftig pris

> Jo, jeg kunne faktisk godt unde jer en campingplads også. Så var der en
> mulighed mere for os, når vi vil besøge jer.

Alene det er jo grund nok, uden at I derovre behøver føle jer
forfordelt pga. en anlægsaktivitet her på Øerne

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Steen Gruby

Dato : 30-12-08 23:12

On Tue, 30 Dec 2008 14:07:00 -0800 (PST), Richard
<rpaderichard@netscape.net> wrote:

Hej Richard.

>Alene det er jo grund nok, uden at I derovre behøver føle jer
>forfordelt pga. en anlægsaktivitet her på Øerne

Du ved da godt at broerne er meeeeget længere fra vest mod øst.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-12-08 00:20

Richard skrev:

> [...]
> fornuftig pris

> Alene det er jo grund nok, uden at I derovre behøver føle jer
> forfordelt pga. en anlægsaktivitet her på Øerne

Arrrhhh

Nu har i fået alt andet her i kongeriet, fra eksperimentarie til
kongeligt teater, regering, ministerier og kongehus tillige, og så øffer
I over en lille campingplads, der ville gå denden om og hjem hvis
gæsterne skulle fordeles på 2?

arrr come on
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Richard

Dato : 30-12-08 15:15

On 29 Dec., 23:09, "Hansi" <HhHan...@one.dk> wrote:
> Mener det var gratis at overnatte på Campen, hele første månede i 2008, for
> jer sjællændere.

Hansi, minsandten, du har ikke bare ret; ordningen gælder alm.
medlemmer fra hele landet i maj måned

- så det kunne være, man skulle finde en anledning til at tage en
weekendbillet over Broen i maj. Pokkers bare at vejstrækningerne ad
bivejene mellem byer og landsbyer der i Syd- og Østjylland er lige så
irriterende korte som herovre. Kunne være rart med nogle længere stræk
uden chikaner, nu turen går uden for sandkassen. Gad vist hvor I
gemmer de lange, kurvede vejstrækninger derovre?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : N/A

Dato : 31-12-08 00:20