strømforsyning
Fra : Per H

Dato : 19-12-08 12:19

min psu strømforsyning er brændt af, og mit spørgesmål er om jeg kan
bruge en anden strømforsyning der giver de 5 volt, og et par m.amp.
Eller om der er noget spec i de PSUer til en router. En ny PSU koster
ca 250 kr. som er i overkanten syndtes jeg nok.

per

Fra : Per H

Dato : 19-12-08 12:34

Fra : Henrik Christian Gro~

Dato : 19-12-08 13:17

Per H <tramanden@gmail.com> writes:

> [...]
> Eller om der er noget spec i de PSUer til en router. En ny PSU koster
> ca 250 kr. som er i overkanten syndtes jeg nok.

Jeg kan hverken forestille mig hvad det skulle give mening at gemme i
PSU'en eller hvordan det skulle virke. Så hvis du har en anden PSU
med et stik der passer og som leverer den rigtige spænding og kan levere
tilstrækkelig med strøm, så bør du kunne bruge den i stedet.

..Henrik

--
.... applications which need to address vast amounts of memory
(e.g., big scientific crankers, large databases, emacs) ...

Fra : Per H

Dato : 19-12-08 13:44

On Fri, 19 Dec 2008 13:17:19 +0100, Henrik Christian Grove
<usenet@3001.dk> skrev:

>Jeg kan hverken forestille mig hvad det skulle give mening at gemme i
Jeg skal nu ikke gemme noget:?

>PSU'en eller hvordan det skulle virke. Så hvis du har en anden PSU
>med et stik der passer og som leverer den rigtige spænding og kan levere
>tilstrækkelig med strøm, så bør du kunne bruge den i stedet.

Ja ik, Jeg undtede mig bare over at der var en masse elektronik inde i
den lille strømforsyning / adapter der fulgte med-

per

Fra : Jesper Lund

Dato : 19-12-08 20:44

Per H wrote:

> Ja ik, Jeg undtede mig bare over at der var en masse elektronik inde i
> den lille strømforsyning / adapter der fulgte med-

Konvertering fra 230V AC til xV DC. Det fylder lidt.

--
Jesper Lund

Fra : Per H

Dato : 20-12-08 01:23

On 19 Dec 2008 19:43:58 GMT, Jesper Lund <usenet@jesperlund.com>
skrev:

>Konvertering fra 230V AC til xV DC. Det fylder lidt.

ja, men kunne være at det var en meget stabil forsyning, Nå men den
anden jeg fik flikket sammen virker da fint.

per