Problemer med dobbeltklik med musen
Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 28-12-08 22:33

Hej

Jeg har en Logitech MX1000, der er begyndt at skabe sig lidt. Jeg har lige
flyttet PC'en og efter den er sat sammen igen, så kan jeg ikke længere
dobbeltklikke f.eks. på et ikon på Skrivebordet. Holder jeg musen over
ikonet og dobbeltklikker på det, så markeres ikonet blot - ganske som hvis
man bare havde klikket en enkelt gang på ikonet. Markerer jeg ikonet en
enkelt gang og trykker på Enter på tastaturet, så åbnes ikonet/genvejen helt
normalt. På samme måde kan jeg også højreklikke på ikonet og vælge "Åbn" og
så fungerer det også som det skal.

Jeg har prøvet at flytte USB-port, resette sender/modtager og hvad jeg
ellers lige kan komme i tanke om. Er der noget, jeg har overset?

Søren

Fra : Ole C

Dato : 28-12-08 23:01

Søren Bøgh Nielsen skrev blandt andet:

> [...]
> Jeg har prøvet at flytte USB-port, resette sender/modtager og hvad jeg
> ellers lige kan komme i tanke om. Er der noget, jeg har overset?

At selve musen er defekt...?

--
vh
Ole C

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 28-12-08 23:05

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4957f09c$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Jeg har prøvet at flytte USB-port, resette sender/modtager og hvad jeg
> ellers lige kan komme i tanke om. Er der noget, jeg har overset?

prøv: Start=>kontrolpanel=>mus.

Se efter om klikhastighed er passende. Se også efter om du evt har en
flueben i "kliklås" Fjern den evt.

Ellers: Afinstaller musesoftware hvis du har en speciel driver og prøv
derefter at geninstallere.

Dette er bare et par simple forslag der værd at prøve til at starte med.

PH

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-12-08 13:54

Søren Bøgh Nielsen skrev:

> Er der noget, jeg har overset?

Hvad sker der hvis du sætter en anden mus til,
giver det de samme problemer?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 07-01-09 14:42

Søren Bøgh Nielsen wrote:
> Hej
>
> Jeg har en Logitech MX1000, der er begyndt at skabe sig lidt.

Det er/var formentligt en defekt eller opslidt mus. Nu har jeg købt en MX518
og så virker det helt som det skal igen.

Søren