Printer som kan printe på cdrom?
Fra : TGJ

Dato : 28-12-08 21:19

Hej

Jeg søger en printer som kan printe på cdrom / dvd

Er det nogle specielle ark man udskriver på eller ?

Thomas

Fra : Max

Dato : 28-12-08 21:36

Hej Thomas

> Jeg søger en printer som kan printe på cdrom / dvd
>
> Er det nogle specielle ark man udskriver på eller ?

Der er to muligheder, enten selklæbende labels fra
f.eks. Avery eller print direkte på CD/DVD der kræver
specielle medier med printbar overflade. Der findes
også en tredie mulighed, nemlig Lightscribe som jeg
mener er for dyrt og for dårlig.

--
Mvh Max

Fra : inis

Dato : 28-12-08 23:09

> Jeg søger en printer som kan printe på cdrom / dvd.

en Canon printer vil være et godt bud.
der kan printes på CD/DVD med skrivebar overflade
normal white for eks.: Verbatim photo printable.
//inis

Fra : Max

Dato : 28-12-08 23:28

Hej inis

> en Canon printer vil være et godt bud.

Jeg ved det, har en Pixma IP4000

> der kan printes på CD/DVD med skrivebar overflade

Det ved jeg også.

> normal white for eks.: Verbatim photo printable.

Dem bruger jeg også.

Nb:det var Thomas der spurgte.

--
Mvh Max

Fra : Rado

Dato : 29-12-08 02:26

On Sun, 28 Dec 2008 23:27:54 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej inis

>Jeg ved det, har en Pixma IP4000

>Det ved jeg også.

>Dem bruger jeg også.
>
>Nb:det var Thomas der spurgte.

Der er da heller ingen reference til dig i inis' post?

--
Rado

Fra : TGJ

Dato : 29-12-08 09:03

> Jeg ved det, har en Pixma IP4000

Er det den med de billige kopipatroner?

Mht den medflg software: er den nem at bruge?

Kan man have en skabelon liggende, f.eks et billede af børnene og så jeg
bare ændre datoen eller skal jeg sætte det hele op hver gang jeg skal printe
en ny cd 1 mdr senere?

f.eks sådan nogle
?:
http://www.mediebutikken.com/shop/50-stk-cd-r-925p.html

Thomas

Fra : Max

Dato : 29-12-08 09:40

Hej Thomas

> Er det den med de billige kopipatroner?

Ja, det er en af dem. Men de nyere modeller
kan det samme.

> Mht den medflg software: er den nem at bruge?

Ja, det vil jeg mene.

> Kan man have en skabelon liggende, f.eks et billede af børnene og så
> jeg bare ændre datoen eller skal jeg sætte det hele op hver gang jeg
> skal printe en ny cd 1 mdr senere?

Ja, du kan gemme skabelonerne.

> f.eks sådan nogle
> ?:
> http://www.mediebutikken.com/shop/50-stk-cd-r-925p.html

Det er den type jeg bruger.

--
Mvh Max

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-12-08 11:25

"TGJ" <somewhere@earth.com> skrev i meddelelsen

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Er det den med de billige kopipatroner?

Den er udgået for længe siden, så den kan ikke fåes som ny mere.
Nu er det 4500 i stedet for. Den har også kopipatroner, men de er dyrere end
til en 4000.

Kurt