Igen fik jeg en Lex Warming vedtaget (via ~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 09:59

Igen fik jeg en Lex Warming vedtaget (via snylt)
Folk tror ikke på, at jeg hæver pension delvis af idealistiske grunde.
Men påfundet har rod i, at Glistrup kaldte skattesnyd samfundsgavnligere end
besættelsestidens sabotører, og om sin egen lovlige nultræk-% fremhævede, at
han derved ikke gjorde skade ved at finansiere bygning af "et militærfly, ti
meter motorvej eller en etage på en ambasade"
Da jeg fik den yngste af de sønner, jeg har været familiefar for, overtalte
jeg moderen til at oplyse til myndighederne, at hun ikke anede, hvem der var
far - og så fik hun EKSTRA FORHØJET SÆRLIGT BØRNETILSKUD, og da vi så , at
det virkede problemfrit, dette socialbedrageri, så kunne de mange enlige
piger, der fik hjælp af Sædhjælpsfondet (min privatiserede donorformidliing)
gøre det samme - og det har jeg pralet meget af i medierne, ligesom Glistrup
har af sin nultræk%. Derved har vi hindret, at der er blevet råd til at
importere så mange muslimer, som der ellers var blevet.
Nu har myndighederne omsider VÅGNET OP og pr 1. Januar bortfalder denne
forkælelse af "kvinder der lader sig kunstigt befrugte, ikke fordi de har
en partner, som de ikke kan få børn med, men fordi de slet ingen partner har
og dog gerne selv vil føde barn" Berlingske 13.12 side 8.