Request.Que... & Tabeller
Fra : Danny Krøger

Dato : 26-07-01 16:41

Hvad er fejlen i denne her:
"CREATE TABLE & Request.querystring("tabel") "

Meningen med det, er at man på en side indtaster navnet på en
tabel man vil oprette, og så bliver det så lavet med bl.a. denne
sætning, men jeg kan tydeligvis se at den ikke virker, problemet
er bare at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre

På forhånd tak
Danny Krøger

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 26-07-01 17:36

Danny Krøger <kroger@worldonline.dk> wrote in news:9jpdme$p62$1@sunsite.dk:

> [...]
> sætning, men jeg kan tydeligvis se at den ikke virker, problemet
> er bare at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre

Hvis din SQL-sætning ender med at se således ud:

CREATE TABLE some_table

så skulle der ikke være noget i vejen med det - men skal du ikke også have
defineret nogle kolonner ? .. som

CREATE TABLE some_table (field1 integer, field2 text, field3 datetime) ?

--
I wrote to George W. Bush - see why at
http://stocholm.dk/emailgeorgewbush.asp

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 26-07-01 17:46

> Hvad er fejlen i denne her:
> "CREATE TABLE & Request.querystring("tabel") "

Du skal huske at afslutte din string:

"CREATE TABLE " & Request.querystring("tabel")

--
Jakob Møbjerg Nielsen
jakob@dataloger.dk

Fra : Danny krøger

Dato : 26-07-01 18:33

Jeg vidste det var et forkert placeret ", Tak for det

M.V.H.
Danny Krøger

Jakob Møbjerg Nielsen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp: