Fejt ikke at hænge Leni Riefenthal
Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-08 10:46

Krigsforbryder-heksejagten i 1945-49 var extremt vildledt og
selvmodsigende
Man henrettede en tysk statsborger der på linie med hundreder der ikke
straffedes, havde PROPAGANDERET efter sin overbevisning, radiospeakeren Lord
Haw-Haw.
Blot fordi han engang havde været britisk statsborger

Den mest effektive propagandist var film-håndværkeren Leni Riefenthal, der
optog 1936-olympiaden mm
Hun burde mere end andre have været hængt sammen med Julius Streicher og
Alfred Rosenthal
Men alene udfra sentimentalisme om at hun var kvinde og kunstner blev hun
slet ikke forhørt endsige retsforfulgt.

Man aflivede i flæng uden love - alt var pr gummiparagraffer hasteindført
med tilbagevirkende kraft

Vigtigst var jo rets-slør omkring holocaust-historieforfalskningen

Fra : kk

Dato : 11-12-08 11:18

> [...]
> Lord Haw-Haw.
> Blot fordi han engang havde været britisk statsborger

William Joyce (Lord Haw-Haw) blev hængt for landsforræderi, - ikke for at
tale i radio.

mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-08 12:42

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> William Joyce (Lord Haw-Haw) blev hængt for landsforræderi, - ikke for at
> tale i radio.

Du roder. Læs og lær
Når han før krigen havde fået tysk statsborgerskab KAN MAN DA ALDRIG KALDE
HAM LANDSFORRÆDDER

Hader briter logik og retfærdighed?

Han var aldrig jødehader - helt igennem var han en klon af Leni Riefenstal
og enten skulle ingen af de to hænges eller begge hænges

Selvffølgelig ærgrede det briter fra Churchill-mafiaen at Haw-Haw omvendte
mange % af britiske soldater til at tvivle på derres sags retfærdighed. Han
dømtes helt som Leni for sit exttreme TALENT - han fornyede radiopropaganda
som hun fornyede filmkunst

Usle Churchill kunne ikke vinde pr ord og logik så han tillod henrettelse i
stedet

Men Danmark overgår de værste ulande i ulkækkerhed vedr dette pinlige
retsopgør - vi er de eneste der har indført dødssstraf med tilbagevirfkende
kraft og da jeg var i USA ålede mine medstuderende mig med at jeg kom fra så
skamfuldt et land.

Havde HAw-Haw levet idag , kunne vi have fået interessant forskning og
TV-talkshows ud af ham - det bevier SKYLD og SKURKEMENTALITET at USA&UK
destruerede bevismateriale og pr uetiske henrettelser VÆLTEDE SKAKSPILLET

Hitler sku hvis fanget have aftjent 60 års samfujjndstjeneste lænket til
pølsebod i Berlin hvor alle kunne håne ham.Og udspørge ham og vi var alle
blevet klogere

Kun uærlige vælger drab. når genier har enestående værdifuld viden
Godt at man lod Leni leve og berige fotokunst, selvom hun aldrig begræd sin
Hitler-begejstring udfra de forudsætninger hun havde dengang. Bagklogskab er
nem og hun har aldrig rost holocaust -
- og HawHaws geniale radioprogrammer havde intet jødehad - han havde jo
nydt tolerant, britisk barndom

Snæversynet mod jøder var slet ikke bærende for nazismen, men det blev en
"uniform" som få kunne tage af - Goering hjalp dog et par jøder til frihed
(bla.. dem der reddede ham i 1923 da hans hofte var sønderskudt - to
nonneagtige jødedamer der kom forbi München-demo hvor politiet skød med
skarpt a la Athen iår.)

At Leni brugte kz-jøder som statister var ikke hendes beslutning men
hævngerrige jøder ville fornylig have retssag om det tsk tsk

Fra : kk

Dato : 11-12-08 12:55

> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> Du roder. Læs og lær
> Når han før krigen havde fået tysk statsborgerskab KAN MAN DA ALDRIG KALDE
> HAM LANDSFORRÆDDER

Jo, teknisk kan man, se her: Citat: "Although Joyce was born in the USA,
brought up in Ireland and took German nationality on 26 September 1939, he
was charged with treason from 3 September 1939 to 2 July 1940, the date his
British passport ran out, and sentenced to death". Citat slut.
og han kunne ikke døje jøder.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-08 13:15

> [...]
> was charged with treason from 3 September 1939 to 2 July 1940, the date
> his British passport ran out, and sentenced to death". Citat slut.

Din paragraf-rytteri-teknik overbeviser vistt ikke mange.
Mange kan ikke døje jøder og det er ikke strafbart.
Du løj at han ikke straffedes for at lave dygtig radio
TAk for info
At han før phony war blev krig mellem UK og Tyskland havde skiftet til at
være registreret som tysk statsborger beviser min pointe om at Churchill
stod bag infamt justitsmord , når han lod dømme for landsforrædderi - hvad
betyder et forældet ugyldiggjort pas's udløbsdato? At man går op i at dommen
vedrørte en tid vedr et pas fra hans kortvarige britiske FORTIDIGE OG
ANNUL_EREDE STATSB_ORGERSKAB endnu havde et par timer til udløbsdatto viser
at briterne vidste de var *usle* og byltede pinlige undskyldninger sammen -
ulækker bondeanger som altså gav dem berettiget dårlig samvittighed ALLEREDE
MENS DE M_Y_RDEDE I HÆVNGERRIG MINDREVÆRDSFØLELSES BLO_DTØRST

"Jeg bebrejder ikke min tid at den er ond, men at den er ussel" Søren
Kierkegaard

Fra : kk

Dato : 11-12-08 15:33

> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

klip
> Din paragraf-rytteri-teknik overbeviser vistt ikke mange.
> Mange kan ikke døje jøder og det er ikke strafbart.
> Du løj at han ikke straffedes for at lave dygtig radio
> TAk for info

Det har jeg heller ikke nøget ønske om, jeg konstaterer blot, at sådan
gjorde man (Englænderne).
(På samme måde som man kan konstatere at tyskerne gassede millioner af
jøder, (Men det tror du jo helst ikke på!)

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-08 18:22

> [...]
> (På samme måde som man kan konstatere at tyskerne gassede millioner af
> jøder, (Men det tror du jo helst ikke på!)

Hæderlige krigsførende sparker ikke på en modstander der ligger ned

Der er intet landsforræderisk ved at blive tysk statsborger før egentlig
krig er startet

At hænge ham viser ultralav moral hos UK

Man erkendte ved sin lavetik at man var presset af USA til alliance med
Polen fordi USA behøvede WW2 til at blive verdensejer