Intet billed
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 26-07-01 16:22

Hejsa.

Jeg har sådan et Gigabyte 7DX bundkort bygget over AMD's 760 chipset.

Problemet er bare at jeg ikke kan få den til at vise et skærmbilled.

Jeg har prøvet med både PCI og AGP kort, reset CMOS, men intet virker.

HDD og blæsere starter, er det et defekt bundkort eller mig der har gjort
noget forkert?

MVH: Lasse Stig Thomsen

Fra : Ryne

Dato : 26-07-01 15:53

hvis du lige har købt det, så send det retur...det er muligvis DOA

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 26-07-01 17:02

Det må det værre, trælst nok.

Fra : Per Kristensen

Dato : 26-07-01 16:52

Prøv at sætte skærmkablet i.

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 26-07-01 17:02

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at sætte skærmkablet i.

he he er gjort.

Fra : Martin Bay Hebsgaard

Dato : 26-07-01 17:49

Jeg har et EPoX 8K7A+ jeg mener at kunne huske at hvis jeg overclocker cpuén
og den ikke for nok strøm så for jeg også sort skærm (ikke noget
skærmbillede).

Så tjek lig jumpers etc. en ekstra gang.

Fra : Steffen V Petersen

Dato : 26-07-01 19:58

> Jeg har et EPoX 8K7A+ jeg mener at kunne huske at hvis jeg overclocker
cpuén
> og den ikke for nok strøm så for jeg også sort skærm (ikke noget
> skærmbillede).

Jeg har haft et lign. problem med et EPoX kort - det var jumperen til host
clock. Den stod på 133MHz og det kunne den ikke lide. Prøv at sætte den til
100MHz i stedet.

--
Venlig hilsen
Steffen V Petersen

Dixi...

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 26-07-01 22:49

"Steffen V Petersen" <svp@bonbon.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> clock. Den stod på 133MHz og det kunne den ikke lide. Prøv at sætte den

Hejsa.

Den er kun sat til 100Mhz FSB, og ikke overclocket. Jeg tror jeg sender
bundkortet tilbage i morgen.

Hvis der ikke er en med en god ide.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 27-07-01 02:21

Bare du ikke har købt det hos SHG.dk så *GGG*
de har været 6 uger om at give mig et nyt....

Hilsen
Thomas