Brown&Tutu vil erobre m kolera-alibi
Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-08 05:43

For at komme Kina i forkøbet vil man måske gøre opdigtet kolera-vækstt til
alibi for at afsætte Mukabe, der ikke er værre end nogen muslmpræsident
eller den torturbøddel med Cambridge-eksamen som herskede i Zambia da jeg
arbejdede der

TV2 svælger i lløgnehistorie om at Mukabe har skabt mere koleramaveonder end
der var i 1974 da jeg boede hos Wolle Kirk og hans sundhedsforsttandige kone
garantterede at deres 100 zimbabweansatte havde helbred som danskere.

TV2-beviser er KUN, at noget køres på trillebør og kaldes koleraoffer OG et
kort hvor halvdelen af landet er gråt og speakerkommmentar lyder at "på
dette område er de syge" hvilket også kan laves vedr aids i DK.

I engelsksproget tropisk Afrika kaldes al diarre for kolera - i Zambia var
1972-74 min norske kone ansat på hospital og læger på stedet kendte ikke
forskel på amøbedysenteri og koliksmerter

Tutu truer at Krigsforbryderdomstol i Haag vil overtage Mukabe hvis han ikke
træder tilbage. Har sådan trussel fået en Pinochet til at blive human?

Wolle Kirk fordømmer ikke Mugabe,hvis alliance med Kina nok er bedre for
landet end den skadelige ulandshjælp, som Gordon Brown står for