Malthus: klog ynk-kritik, uklog landbrugsf~
Fra : Bo Warming

Dato : 06-12-08 23:02

Malthus: klog ynk-kritik, uklog landbrugsfremskrivning

Den skotske præst, der superklogt indså skadelighed af fattighjælp, gjorde
sig også klog på at i- og u-lande, vil få madmangel.
Han indså ikke, at traktorer betyder at et land som Danmark kan levere al
mad til New York og Londen.
Kun vedr lande som Zimbabbwe havde han ret i at befolkningen øges hurtigere
end madproduktionen
Det dumt af tale om neo-malthusianere, fordi hans økonomiske signaler er
splittede og delvis forældede

"Uden en eneste undtagelse har fattigdom og elendighed altid øget i takt
med mængden af kritikløs velgørenhed" Thomas Malthus 1793 i "An Essay on the
principle of Population" 1766-1843
"Vi har ødslet umådelige summer på de fattige, hvilket vi har enhver grund
til at tro konstant har bidraget til at FORVÆRRE DERES ELENDIGHED." Thomas
Malthus 1793 i "An Essay on the principle of Population" 1766-1843

"Lad os antage at vore godgørende handlinger alt i alt ikke er virkelig
GAVNLIGE FOR DE FATTIGE alligevel ville vi aldrig godtage nogen
bestræbelser, der gik ud på at fjerne en impuls, hvis rette opfyldelse så
omtvisteligt har en tendens til at rense og opløfte menneskesindet."Thomas
Malthus 1793 i "An Essay on the principle of Population" 1763-1847

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-12-08 23:09

> [...]
> hurtigere end madproduktionen
> Det dumt af tale om neo-malthusianere, fordi hans økonomiske signaler er

Du vrøvler som et sindsygehospital. Intet nyt i det.

<SNIP> endeløse citater...

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-08 05:14

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du vrøvler som et sindsygehospital. Intet nyt i det.

ALDRIG kan du sætte fingeren på fact-fejl eller brist i logik

Du er helt nede på dit pædofilli-plan hvor at kilde et barn mens mor ser
det, bliver til bevis

Fra : Johnny Andersen

Dato : 07-12-08 21:58

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> ALDRIG kan du sætte fingeren på fact-fejl eller brist i logik

Jo, det kan jeg. Problemet er bare, at din "virkelighedsopfattelse" IKKE er
den samme, som normale mennesker.

> Du er helt nede på dit pædofilli-plan hvor at kilde et barn mens mor ser
> det, bliver til bevis

"Nede på mit pædofilli-plan"? Føler du dig ramt, Bo?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-08 03:41

> Jo, det kan jeg. Problemet er bare, at din "virkelighedsopfattelse" IKKE
> er den samme, som normale mennesker.

> "Nede på mit pædofilli-plan"? Føler du dig ramt, Bo?

Nej. Jeg har engang på en uerotisk måde omtalt at være gejlet op til og
tændt på at kilde et påklædt barn, og Johnny Andersen hoppede på at så er
der pædofili involveret men flygter fra at forklare sine associationer

Nu mener han at jeg flygtter fra at besvare et spørgsmål. Det må han så
genopfriske. Jeg kan ikke finde det

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-12-08 06:59

> [...]
> der pædofili involveret men flygter fra at forklare sine associationer
>
> Nu mener han at jeg flygtter fra at besvare et spørgsmål. Det må han så

Se nederst i denne tråd, hvor du skulle DOKUMENTERER, men det overså du jo
nok....?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-08 08:44

> Se nederst i denne tråd, hvor du skulle DOKUMENTERER, men det overså du jo
> nok....?

JEg har forklaret og uddybetg at det var et skøn

Hvornår foriklarer du om pædofili uden afklædthed og kilden fjernt fra
kønsorganer og mund?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-12-08 09:09

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> JEg har forklaret og uddybetg at det var et skøn
>
> Hvornår foriklarer du om pædofili uden afklædthed og kilden fjernt fra
> kønsorganer og mund?

Siden du ikke vil spilde din tid på dokumentation, er mit svar: Jeg basere
det på et skøn, Bo.
Du tror vel ikke, at verden er skruet sådan sammen, at du kan komme med alle
mulige påstande uden, at ville dokumenterer dem OG så forlange at jeg skal
bruge tid på at dokumenterer, hvad jeg siger?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-08 11:42

> Siden du ikke vil spilde din tid på dokumentation, er mit svar: Jeg basere
> det på et skøn, Bo.

Tak for at du undskylder din strafbare injurie og falskanklage vedr at jeg
skulle have overtrådt straffeloven med at du blot foretog et SKØN, dvs der
var ikke faste holdepunkter bag din digten pædofili ind i en kildeseance med
påklædt barn og mor i tætbefolket togkupe

Lær af din fejl og hold dig til sandheden i fremtiden

Vedr mit skøn om Danmarks evne til at brødføde et par millioner ud over egen
befolkning så har jeg aldrig antydet at have præcise tal - men allerede
under WW2 levede 5 mio danskere i fedme og dobbelt så mange tyske soldater
fik også smør, æg, fiskekonserves, pølser, bacon osv pga vort avancerede
landbrug så mon ikke mit skøn er velfunderet - modsat dit.?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-12-08 11:53

> [...]
> var ikke faste holdepunkter bag din digten pædofili ind i en kildeseance
> med påklædt barn og mor i tætbefolket togkupe

Jeg undskylder ingenting, Bo. Hvis du kunne læse og forstå en tekst OG
citerer korrekt, ville selv du kunne se sammenhænget.

> Lær af din fejl og hold dig til sandheden i fremtiden

Ingen fejl herfra. Du læser mit indlæg, som fanden prædiker.
Men måske du skulle prøve, at holde dit til sandheden og ikke tage det du
citerer ud af konteksten.

> [...]
> soldater fik også smør, æg, fiskekonserves, pølser, bacon osv pga vort
> avancerede landbrug så mon ikke mit skøn er velfunderet - modsat dit.?

Du forstår åbenbart ikke ordet dokumentation.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-08 12:23

> [...]
> citerer ud af konteksten.

> Du forstår åbenbart ikke ordet dokumentation.

Henviser man til en skriftlig kilde , især med tal, kaldes det
dokumentation.

Hvis jeg supplerer at vi brødføder DK 5 mio med NewYork 8 mio og London 7
mio og så mange leverede vi allerede ANIMALSK mad til i 1944 så har jeg
dokumenteret

Er vi enige om at det er falsk og injurie at kalde folk pædofile fordi de
kilder en pige med tøj på, når det sker i over ½ armslængde fra mund og
skridt?

Vi taler begge dansk så lyv ikke at vi har forskellig
virkelighedsforståelse, mer end folk flest.
Definitioner er en god ting når vi taler forbi hinanden, skrev sokrates og
Niels Bohr

Naturvidenskaberens udvikling har gang på gang belært os om, at spiren til
fremskridt netop ofte kan ligge i det rette valg af definitioner. Niels Bohr

The beginning of wisdom is the definition of terms. Socrates

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-08 20:51

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du vrøvler som et sindsygehospital. Intet nyt i det.
>
> <SNIP> endeløse citater...

"Endeløse"

Du tæller "en, to endeløs"

Der er TRE citater, og hvad minder dig om sindsyge hospital , må det være
overkommeligt at PRÆCISERE

Fra : Johnny Andersen

Dato : 07-12-08 22:01

> [...]
>
> Du tæller "en, to endeløs"
>
> Der er TRE citater, og hvad minder dig om sindsyge hospital , må det være

Den var en kommentar til din "normale citat liste". Hvis du evner det, kan
du jo prøver, at finde ud af hvor mange citater, du i gennemsnit har i dine
indlæg.... - Især de lidt ældre indlæg.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-08 22:58

> Den var en kommentar til din "normale citat liste". Hvis du evner det, kan
> du jo prøver, at finde ud af hvor mange citater, du i gennemsnit har i
> dine indlæg.... - Især de lidt ældre indlæg.

Du skrev at du idag havde snippet ENDELØST antal citatter

Allle kan se at du snippede dvs udelod TRE citater
så din troværdighed er som når du kalder der børneerotik at kilde et barn
gennem tøjet mens dets mor ser på og godtager.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 07-12-08 23:08

> [...]
> så din troværdighed er som når du kalder der børneerotik at kilde et barn
> gennem tøjet mens dets mor ser på og godtager.

Du har problemer med at svarer på et sørgsmål?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-08 03:26

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du har problemer med at svarer på et sørgsmål?

Jeg håber at du vil svare om sammenhæng mellem at kilde og at være pædofil

Fra : mr

Dato : 07-12-08 18:18

> [...]
> omtvisteligt har en tendens til at rense og opløfte menneskesindet."Thomas
> Malthus 1793 i "An Essay on the principle of Population" 1763-1847

hvorfor er det at du skal ha hjælp??

Fra : mr

Dato : 07-12-08 20:51

> [...]
> sig også klog på at i- og u-lande, vil få madmangel.
> Han indså ikke, at traktorer betyder at et land som Danmark kan levere al

Måske var traktoren ikke opfundet dengang?
Gider du lige dokumentere at DK kan levere al maden til london og NY.
¨>
> Kun vedr lande som Zimbabbwe havde han ret i at befolkningen øges
> hurtigere end madproduktionen
> Det dumt af tale om neo-malthusianere, fordi hans økonomiske signaler er
> splittede og delvis forældede

som dine egne

> [...]
> til at tro konstant har bidraget til at FORVÆRRE DERES ELENDIGHED." Thomas
> Malthus 1793 i "An Essay on the principle of Population" 1766-1843

som at vi har ødslet gigantiske summer til uproduktive gamle mænd, der ikke
gider arbejde. Forværrer din offentlige hjælp din elendighed?

> [...]
> omtvisteligt har en tendens til at rense og opløfte menneskesindet."Thomas
> Malthus 1793 i "An Essay on the principle of Population" 1763-1847

bed om at undvære pensionen

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-08 21:09

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Måske var traktoren ikke opfundet dengang?
> Gider du lige dokumentere at DK kan levere al maden til london og NY.

Vi er p.t. til svinesiloer, så det er svært
Hvis vi bytter delikatesse-industriproduktion til billig vegetarmad kan de
nævnte byer overleve symptomfrit på det -og blive sunde som Ole Kreiberg.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 07-12-08 21:56

> [...]
> nævnte byer overleve symptomfrit på det -og blive sunde som Ole Kreiberg.

Det var DOKUMENTATION du skulle leverer - ikke din egen
mening/vrangforstillinger og da slet ikke revisionisten Ole Kreiberg tanker.

Hvad er det du ikke forstår?

/Johnny

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-08 22:55

> Det var DOKUMENTATION du skulle leverer - ikke din egen
> mening/vrangforstillinger og da slet ikke revisionisten Ole Kreiberg
> tanker.
>
> Hvad er det du ikke forstår?

I middelaldeen var vi vildt korn og silde eksporterende
Vi har mangedoblet og mangedoblett udbyttet af alle afgrøder
Vi har især overskud ved at læse svin æde det dyrkede og forarbejde til høj
høj pris
Så det er rimeligt skøn at vi kan ernære et par sttorbyer hvis det sku være

Kun en forsvindende del af landbrugs-profit bruges her

Fra : Johnny Andersen

Dato : 07-12-08 23:10

> [...]
> være
>
> Kun en forsvindende del af landbrugs-profit bruges her

Jeg prøver igen: DOKUMENTATION!!. Ikke hvad du tror eller tænker. Kom med
henvisninger og troværdige kilder. IKKE tankespind.

/Johnny

Fra : mr

Dato : 09-12-08 19:05

> [...]
> nævnte byer overleve symptomfrit på det -og blive sunde som Ole Kreiberg.

og hvordan var det med din pension, er den ikke skadelig?
Du er formentlig klar over at DK producerer ca. 5-10 gange så mange kalorier
ved at producere mælk og kød, end det mulige ved at producere ren
vegetabilsk? Er eller er du kloge åge?

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-08 00:09

> [...]
> Du er formentlig klar over at DK producerer ca. 5-10 gange så mange
> kalorier ved at producere mælk og kød, end det mulige ved at producere ren

Det er netop min påstand at vi har et meget intelligent landbrugg

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-08 06:11

> [...]
> Du er formentlig klar over at DK producerer ca. 5-10 gange så mange
> kalorier ved at producere mælk og kød, end det mulige ved at producere ren

Da jeg netop var kommmet hjem fra ulandsarbejde i 4 år, bagte jeg brød med
hele soyabønner og var mere sundhedsfanatisk end Kreiberg.
Ved således at spise hvad husdyrene spiser kan langt flere overleve af hvad
vokser på danske marker.

Det meste som vore husdyr spiser er importeret.

Under WW2 overlevede 5 mio danskere og flere tyske soldater af hvad voksede
her.
Bedre teknik betyder at måske 1½ gange så meget kan pines ud af vor jord
uden den bliver udpintt. Kunstgødning er blevet billig betyder et
kæmpefremskridt
Da du ikke stiller et klart spørgsmål er det umuligt at levere dig perfekt
dokumentation

Fra : Johnny Andersen

Dato : 07-12-08 22:49

> [...]
> omtvisteligt har en tendens til at rense og opløfte menneskesindet."Thomas
> Malthus 1793 i "An Essay on the principle of Population" 1763-1847

Flygter du igen, Bo?

/Johnny