Erobret skib som fangevogterløn
Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-08 06:57

Fint at pirater afvæbnedes og fragtedes til Aden.
Men hvorfor sænke deres skib?
Det har vel værdi og kan være løn for fangevogterne i Aden?
Evt efterladt for anker hvor det bordedes - og hvis Aden ikke er
interesserett så sænk. Efterlad tidsindstillet bombe så Aden kan nå att
deaktivere og hente .
Drop FN.
USA satelit må ku underrette Absalon om andre snupper skibet
At sænke godt skib lyder som unødvendigt resourcespild

Aden er muslimsk så måske de vil nægte at modtage kriminelle trosfæller? De
er jo fra samme verdensFORBRYDERbevægelse
Da mine forældre besøgte mig i Dar es Salaam var der turiststed med dykning
og kun europæiske turister og ejer.
De ku bruge skibet til noget evt efter at motor skades.- hvis de ikke vil
købe det så vi kan få lidt indtægt. for besvær med at jage muslimer
Måske besvær med at tage på slæb gør det klogt at sænke skibet
Mens Absalon sejlede fra DK til Somali-hav ku de ha gennemdiskuteret hvordan
alting skal tackles
Behøves storm på Søren Gade for dårlig forberedelse? Pirater kan dømmes "in
absentia" mens man er på vej.

Når dansk soldat dør, skal hans chef så besøge pårørende. Er krig ikke
vigtigst? Krisepsykolog må klare sorgpjat.