Er der slet ikke nogen 'kultur' her?
Fra : Bjarne Provno

Dato : 08-12-08 20:47

Hej,

Jeg mener bare, at det undrer mig, at bogstaveligt talt ingen skriver
her i dk.kultur og lignende grupper.....

De postings man ser, er da værre end fra "Dirk Spasser", er i andre
ikke enige med mig, igen, her?

Bjarne Provno

___________________________
T O New Concept: Ha Ha Ha ???

Fra : Ole Christiansen

Dato : 09-12-08 08:56

"Bjarne Provno" <dk@peterchristensen.eu> skrev i en meddelelse
[...]

Det er da også en slags kultur. !

--
Ole

Fra : Tina.

Dato : 09-12-08 09:57

[...]

-----------

Efter div. fora er blevet tilgængelige at oprette for alle og enhver, er der
ikke så mange der benytter nyhedsgrupperne.

Tina

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 09-12-08 15:54

[...]

Hvad mener du med "kultur" ? Enkelt personers eller en befolkningsgruppes?
Er det noget man modtager, eller er det noget man selv udstråler?
Det er meget, meget forskelligt, hvad der i alle diverse medier promoveres
som kultur. Undertiden undres jeg over, hvad man mener, falder ind under
denne kategori. Noget af det, synes jeg, udstråler nærmest det modsatte.
Tag bare de platte, men uden tvivl dyre såkaldte underholdningsprogrammer i
TV.

Men det er nok et spørgsmål, om ikke "internetpolitiet" mener, at en sådan
diskussion hører hjemme i en anden gruppe ?

Mvh
Aksel

Fra : Hauge

Dato : 09-12-08 16:18

Aksel Pedersen wrote:
> Men det er nok et spørgsmål, om ikke "internetpolitiet" mener, at en
> sådan diskussion hører hjemme i en anden gruppe ?

Men der er tydeligvis nogle "idioter" der mener at dette lort hører hjemme i
3 (tre) grupper.. Men sådan er der jo så meget.

Men hop over i dk.snak, hvor der snakkes om ret mange andre ligegyldige
ting.

/Hauge

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 09-12-08 16:46

Aksel Pedersen skrev:

> [...]
> det noget man selv udstråler?

> Men det er nok et spørgsmål, om ikke "internetpolitiet"
> mener, at en sådan diskussion hører hjemme i en anden

OP har uden varsel krydspostet til *tre* grupper uden
opfølgning. Den ene af de tre grupper er dk.politik.

Det strider mod alle fundatser.

Det er utilgiveligt at slæbe hele "slænget" fra dk.politik
med ind i *seriøse* grupper som dk.kultur.mad+drikke.

*> XFUT til dk.politik fjernet <*

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt