Finks facts - 24
Fra : Armand

Dato : 24-12-08 13:36

Begrebet "Motorcycle" ses brugt første gang af den britiske opfinder
Edward Butler da han byggede en to-cylindret tri-cykel prototype i 1885!

Og med denne den 24. ønsker jeg jer alle en glædelig jul og at
lavsæsonen ikke må føles for lang!
(når man kigger udenfor her til eftermiddag, kan man ikke lade være med
at tænke på hvorvidt at vejret virkelig kan være bedre d. 1. marts :-/ )

/
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-12-08 13:48

Armand skrev:
> [...]
> (når man kigger udenfor her til eftermiddag, kan man ikke lade være med
> at tænke på hvorvidt at vejret virkelig kan være bedre d. 1. marts :-/ )

Et glædeligt jul til dig også /A

Jeg hælder nu også til at der vil være større sandsynlighed for "dyb
vinter" til sæsonstart, end det julen kan præstere

PS
Pinger _du_ svendene i år eller gør jeg?

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 25-12-08 00:22

J.C.Kløve skrev:

> PS
> Pinger _du_ svendene i år eller gør jeg?

Din Tur!

Men jeg synes at du lige skal lade folk komme hjem fra juleferien før
gildet startes :-/

--
Armand.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-12-08 14:06

> [...]
> (når man kigger udenfor her til eftermiddag, kan man ikke lade være med at
> tænke på hvorvidt at vejret virkelig kan være bedre d. 1. marts :-/ )

Jamen det er skam os, der takker for god underholdning og afledte debatter

Og trods sommer-vejret skal der da også lyde ønsket om en glædelig (h)jul
herfra.
Men jeg kan godt styre min lyst til at se sne - sådan cirka 2 uger endnu, så
kører vi nordpå til sneen
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-08 14:10

5 Dage til en 2500 km tur i + 30 g ;)

Og tak for de forskellige Facts , og god jul til alle her

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Ole Mogensen

Dato : 24-12-08 21:27

PE wrote:
> 5 Dage til en 2500 km tur i + 30 g ;)

Æv...

God tur.

Ole Mogensen

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-12-08 11:35

PE wrote:
> 5 Dage til en 2500 km tur i + 30 g ;)

30g? Jeg vidste godt at MC'en var hurtig, men 30g?? Det kræver da vist
en raketmotor (eller en mur at stoppe ved)

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-08 14:35

Hehe , ja det er nu lidt uden for sæsonen for G påvirkninger , det havde jeg
helt glemt ;)

Men vi er så nede på 3 dage nu , og gearet er ved at blive fundet frem og
tjekket om det skulle have nogen mangler , det havde det ikke da

vi pakkede det sammen for 1 år siden , men mon ikke lige vi skal se om der
er lys i lygten og Tubless tire repair kit er ok

Så må det sku være nok ;)

Vi plejer at have X antal T.shirt og undertøj med så man bare kan smide et
sæt ud pr dag , men nu er det så for mange år i træk ,

så vi bliver sku nødt til at købe ind til at man kan smide ud ?

Og idag er det faktisk 4 år siden vi var et forkert sted den forkerte dag =
Khao Lak :(

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-12-08 00:10

On Wed, 24 Dec 2008 13:36:18 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Begrebet "Motorcycle" ses brugt første gang af den britiske opfinder
>Edward Butler da han byggede en to-cylindret tri-cykel prototype i 1885!

Tak for julekalenderen.
Igen et af de initiativer der pirrer nysgerrigheden ud over den tekst
der er skrevet

>Og med denne den 24. ønsker jeg jer alle en glædelig jul og at
>lavsæsonen ikke må føles for lang!

Tak, og i lige måde.
Jeg er gået i gang med den årlige service, det tager lidt tid, hvilket
udfylder "lavseasonen" så den ikke føles så lang

>(når man kigger udenfor her til eftermiddag, kan man ikke lade være med
>at tænke på hvorvidt at vejret virkelig kan være bedre d. 1. marts :-/ )

Snevejr er før set i Påsken, så det er for tidligt at have for mange
forhåbninger til seasonstart.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Thomas Jensen

Dato : 25-12-08 21:20

> [...]
> (når man kigger udenfor her til eftermiddag, kan man ikke lade være med at
> tænke på hvorvidt at vejret virkelig kan være bedre d. 1. marts :-/ )

tak og i lige måde

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11