Glædelig jul allesammen
Fra : news.tele.dk

Dato : 24-12-08 09:17

herfra Djursland ønskes i alle en rigtig glædelig jul.

Må vi atter mødes derude på asfalten til foråret!

Julehilsen

Hans Erik
MC-Pilots

Fra : S.B.

Dato : 24-12-08 09:20

> herfra Djursland ønskes i alle en rigtig glædelig jul.
>
> Må vi atter mødes derude på asfalten til foråret!
>
> Julehilsen
>
> Hans Erik
> MC-Pilots

Også glædelig jul herfra
Må i alle få et godt og sikkert år og en masse gode ture inden det igen er
jul

Søren

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-12-08 09:36

news.tele.dk skrev:
> herfra Djursland ønskes i alle en rigtig glædelig jul.
>
> Må vi atter mødes derude på asfalten til foråret!
>
> Julehilsen

Jammen glade dejlige jul til alle læsere og skribenter ønskes fra det
nørrejyske

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : TWL

Dato : 24-12-08 10:22

news.tele.dk wrote:
> herfra Djursland ønskes i alle en rigtig glædelig jul.
>
> Må vi atter mødes derude på asfalten til foråret!
>
> Julehilsen
>
> Hans Erik
> MC-Pilots

God jul & godt nytår her fra Aarhus

mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-08 11:05

On Wed, 24 Dec 2008 09:16:35 +0100, news.tele.dk wrote:

God jul fra Himmerland

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-11-08

Fra : MKS - 74

Dato : 24-12-08 11:21

On Wed, 24 Dec 2008 09:16:35 +0100, "news.tele.dk" <hee@hee.dk> wrote:

>herfra Djursland ønskes i alle en rigtig glædelig jul.

En glædelig jul til alle her fra Dubai..

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-12-08 11:26

On Wed, 24 Dec 2008 09:16:35 +0100, "news.tele.dk" <hee@hee.dk> wrote:

Hej.

Glædelig Jul.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 24-12-08 12:23

Også en glædelig jul til dk.fritid.motorcykel fra mig.

--
Ivan Bartholin Nielsen
Yamaha Fazer FZ6 S2 - den er go´

Fra : Michael Brock

Dato : 24-12-08 12:27

Glædelig jul og godt nytår til alle.
Håber alle får et godt 2009 på 2 hjul

Mic

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 24-12-08 12:38

En rigtig glædelig jul, samt ønsket om et godt og lykkebringende nytår.
Tak for mangt et klogt indlæg i gruppen..

Mvh john Senius-Jørgensen
CBR1K

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 24-12-08 13:01

news.tele.dk skrev:
> herfra Djursland ønskes i alle en rigtig glædelig jul.

Også glædelig jul nede fra Als.

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Allan Bojesen

Dato : 24-12-08 13:07

> herfra Djursland ønskes i alle en rigtig glædelig jul.
>
> Må vi atter mødes derude på asfalten til foråret!
>
> Julehilsen
>
> Hans Erik
> MC-Pilots

Alle ønskes også en god jul fra Solbjerg.

Mange hilsner
Allan Bojesen - VTR1000 SP1 / CBR1000F

Fra : Kim

Dato : 24-12-08 13:13

Og god jul fra Gelsted på Fyn

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 24-12-08 13:17

news.tele.dk wrote:
> herfra Djursland ønskes i alle en rigtig glædelig jul.
>
> Må vi atter mødes derude på asfalten til foråret!
>
> Julehilsen
>
> Hans Erik
> MC-Pilots

Også en rigtig god jul her fra Lyngby.

Ole Mogensen

Fra : Grunnet

Dato : 24-12-08 14:06

"news.tele.dk" <hee@hee.dk> skrev i meddelelsen
> herfra Djursland ønskes i alle en rigtig glædelig jul.
>
> Må vi atter mødes derude på asfalten til foråret!
>
> Julehilsen
>
> Hans Erik
> MC-Pilots

Også et ønske om en glædelig jul her fra "Byen for alle"

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Per V. Misser

Dato : 24-12-08 14:53

Hej!

> herfra Djursland ønskes i alle en rigtig glædelig jul. Må vi atter mødes
> derude på asfalten til foråret!
> Julehilsen
> Hans Erik

Rigtig glædelig jul ønskes til alle her fra Auning.

--

Per V. Misser
CX 500E 82

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 24-12-08 14:52

Hej.

Glædelig Jul alle sammen ..

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Flemming Disc

Dato : 24-12-08 15:15

"news.tele.dk" <hee@hee.dk> skrev i en meddelelse
> herfra Djursland ønskes i alle en rigtig glædelig jul.
>
> Må vi atter mødes derude på asfalten til foråret!
>
> Julehilsen

Også en julehilsen her fra Slemminge til alle rundt i de Danske hjem

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : frølårsraketten

Dato : 24-12-08 17:56

Rigtig glædelig jul ønskes til alle her fra Diernæs på Fyn.

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Jørgen

Dato : 25-12-08 11:29

En glædelig jul og et godt nyt-MC-år til alle i danmarks BEDSTE nyhedsgruppe
)

Jørgen Gerdorf

Fra : flopper

Dato : 25-12-08 16:37

> [...]
> herfra Djursland ønskes i alle en rigtig glædelig jul.
>
> Må vi atter mødes derude på asfalten til foråret!

og naturligvis også en glædelig jul her fra nordsjælland

flopper