T- shirts wanted !
Fra : dots

Dato : 21-12-08 02:24

Eftersom jeg nu er ved at bruge de 2 t-shirts jeg engang købte her af dfmc
fuldstændig op.
Jeg giver ikke op endnu, trevlerne klippes af, så det ser ordentligt ud
De er ja, i laser...
Men yndlings, I ved hvordan det er...

Kan det ikk lade sig gøre at lave en flok friske t-shirts til flokken ?

Jeg vil sætte mig på mindst 4 fra start !

--
- dots -
Dnepr MT16

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 21-12-08 08:33

dots skrev:
> [...]
>
> Kan det ikk lade sig gøre at lave en flok friske t-shirts til flokken ?
>
> Jeg vil sætte mig på mindst 4 fra start !

Ja jeg er da forlods frisk på 4 hvis de er i samme kvalitet som de gamle.

2 af de 3 jeg købte sidst er fortsat i brug UDEN at de er lasede og
hullede - slidte jo men ikke slidt op - fantastisk kvalitet!

Men jeg tvivler nu på at Tony med den erhvervssucces han har, kan finde
overskud til atter at gennemføre den omfattende opgave det er at
arrangere nok et "T-shirt eventyr"

Det skal så ikke holde andre tilbage fra at melde sig på banen, som
primusmotorer for et sådant projekt

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 21-12-08 11:59

dots skrev:

> Jeg vil sætte mig på mindst 4 fra start !

Man har godt nok hørt om nogen der tager to pladser i flyet men........

......men ligefrem kræve 4 t-shirt, hmm.

--
MVH

Ib Jakobsen