MC priser
Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 17:22

Ok , ja så er MCer sku for dyre i DK

http://www.hpnbell.com/nsort.asp?nsort_id=32&order=

--
PE som har bestilt et hel læs hjem ;)
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 19-12-08 18:12

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i meddelelsen

> Ok , ja så er MCer sku for dyre i DK
>
> http://www.hpnbell.com/nsort.asp?nsort_id=32&order=
>
> --
Mon de vil sende pr. efterkrav?
Hilsen Matthias

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-12-08 19:57

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse

> Ok , ja så er MCer sku for dyre i DK
>
> http://www.hpnbell.com/nsort.asp?nsort_id=32&order=

Ah de priser kan da ikke passe? En 2008 R1 for under 9000 danske kroner? Det
er da euro som prisen på siden viser, er det ikke?

Hvordan er reglerne med import.. det er noget med, at man kun skal betale
reg. afgift af den faktiske pris man har givet, har jeg ikk ret? Så kan man
jo teoretisk købe 20stk og fylde i en container, betale de penge for det som
fragten koster, og så indregge i DK fo nærmest ingen penge? Hvorfor gør
ingen dét, allerede?
FORKLAR mig det :D

Mvh Anders

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 19-12-08 20:52

"FORKLAR mig det "

http://www.siteadvisor.com/sites/hpnbell.com/postid?p=1148992

Tror nok det er fup

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Carsten

Dato : 19-12-08 20:04

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse
> Ok , ja så er MCer sku for dyre i DK
> http://www.hpnbell.com/nsort.asp?nsort_id=32&order=

he he ja, men... er det bare mig eller...

Er gode gedigne og "lækre" MCs ikke billigere i dag end for 5-10 år siden ?
Jeg husker i hvert fald omkring år 2000, at den eneste tiltalende MC på
markedet var en CBR 600 (F4) som kostede den vilde sum af 133.000 kr. Lige
præcis den er selvsagt dyrere i dag, men til gengæld er der nu udgaver som
f.eks. CBF 600A samt kwak'en ER-6F som er rigtig gode køb endda under 100k.
Så lige, at hvis man man "nøjes" med en 2007 udgave af ER-6F så kan den fås
for 81k. Det er squ da et røverkøb af dimentioner - eller ??

Carsten

Fra : Armand

Dato : 20-12-08 02:41

Carsten skrev:

> Er gode gedigne og "lækre" MCs ikke billigere i dag end for 5-10 år siden ?

I mange år var 1000kr pr. hk almindeligt prisleje, men i det nye
årtusinde skred dén tommelfingerregel og jeg husker at udsalget af de
sidste Thunderace's for en kort tid faldt ind i rammen.
men det kán altså stadig lade sig gøre at få sig en motorcykel til dét
pris/ydelses -forhold, især ved den årlige prisnedsættelse af udgåede
årgange!
Hvis vi taler om langt tilbage i 90'erne er lønniveau'et steget
væsentligt i forhold til, så motorcyklerne ér vitterligt billigere end
de hár været før! Jeg mener også at dét var emnet i forordet
BIKE-kataloget, som jeg skimmede let igennem ude i klubben forleden!

Anekdote:
Til en jubilæums+old-boys -fest i klubben i midten af 90'erne stod en
flok af foreningens tidligste medlemmer og snik-snakkede hen over bl.a.
Brians dengang næsten nye vandkølede GSXR750 (150.000kr for 120 hk) og
da prisen på "sådan et nymodens plastik-missil" kom frem korsede
Gammelnok'erne sig - Undtagen én der var helt oppe at køre:
"hold da op, se alt det den har i forhold til at det vi gik og stumpede
sammen for tyve år siden - Dengang turde man ikke engang drømme om så
meget som én eneste af de detaljer som denneher er spækket med. Og
prisen?!: 150.000,- er ikke mere end tusinde gode timelønninger, og det
er også hvad min Kawa-900 kostede mig i sin tid!"
Hvilket tager pris i.h.t. løn-niveau'et endnu længere tilbage '

--
Armand.

Fra : Ralph Køster

Dato : 20-12-08 10:47

Jeg prøvede at købe en men min antivirus gik amok da jeg ville til kassen..

Gør jeres også det? Jeg bruger AVG.

Ikke at jeg havde i sinde at købe en, men det kunne da være sjovt at se hvad
fragten ville være.

Ralph.

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-08 11:18

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i en meddelelse

> Ok , ja så er MCer sku for dyre i DK
>
> http://www.hpnbell.com/nsort.asp?nsort_id=32&order=

30 sekunder på Goole:

www.hpnbell.com - SCAM!

Just wanted to warn you about this new one. I got ripped off with almost
$4000 but that is not the main point. Hopefully no-one else would repeat my
mistake.

"Chinese trading scam"
....hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det det nok også....

/Allan

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 22-12-08 09:02

On 19 Dec., 17:22, "PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote:
> Ok , ja så er MCer sku for dyre i DK
>
> http://www.hpnbell.com/nsort.asp?nsort_id=32&order=
>
> --
> PE som har bestilt et hel læs hjem ;)
> x112kvik4u  ( A ) dotcomprik . DK

ADVARSEL - bare så det ikke kan misforstås..........

DET ER FUP.... Priserne er for lave og betaling kan alene ske med
metoder hvor man som køber ikke kan trække beløbet tilbage hvis ikke
varen leveres........ Bemærk at Visa-muligheden henviser til Western
Union....

Fra : Glavind

Dato : 22-12-08 22:06

PE skrev:
> Ok , ja så er MCer sku for dyre i DK
>
> http://www.hpnbell.com/nsort.asp?nsort_id=32&order=

Hejsa.
Min AVG antivus advarer med en Trojan på den side, så pas på.

Mvh
Glavind