Finks facts - 19
Fra : Armand

Dato : 19-12-08 00:13

Den britiske superbike-kører Scott Smart er nevø til den farverige
dobbelte RR-verdensmester fra slutningen af 70'erne: Barry Sheene -
Smarts mor, Maggie, var tillige den allerførste ["folde-ud-"]MCN
grid-girl i 1971!

Fra : Leif

Dato : 20-12-08 14:47

> [...]
> slutningen af 70'erne: Barry Sheene - Smarts mor, Maggie, var tillige den allerførste

Barry kendes som "opfinderen" af hang-over stilen.
Faderen støttede ham overalt, døde i august 96år,
men søsteren kan jeg ikke finde et foto af fra dengang.
Hun er dog mor til Scott Smart (UK SBK kører).
Heller ikke via google...

/Leif

Fra : Armand

Dato : 20-12-08 18:06

Leif skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen
>
> ...men søsteren kan jeg ikke finde et foto af fra dengang.
> Hun er dog mor til Scott Smart (UK SBK kører).
> Heller ikke via google...

que?
<http://3.bp.blogspot.com/_6rlCp4zOjFU/SMj7IGpQQzI/AAAAAAAAA4E/bU7ZlLVvuvQ/s1600-h/Miss+Smart.jpg>

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 20-12-08 18:35

Armand skrev:

> que?
> <http://3.bp.blogspot.com/_6rlCp4zOjFU/SMj7IGpQQzI/AAAAAAAAA4E/bU7ZlLVvuvQ/s1600-h/Miss+Smart.jpg>

Paul Smart var ligeledes RR-pilot, med karriere-top fem års tid inden
Barry, så det er nok en af Barry's konkurrenter/Buddies/læremestre   at
søsteren kastede sin kærlighed på

Det er forøvrigt også samme Paul Smart der har lagt navn til en af
Ducatis SportClassic-modeller:
<http://www.ducati.com/bikes/my2006/ducatiModel.jhtml;jsessionid=XRTFG2VREZNJWCRNCB2SFEYKFUIHUIV3?family=sportclassic&modelName=SMART1000LE-06>

--
Armand.

Fra : Leif

Dato : 20-12-08 19:05

> que?
> <http://3.bp.blogspot.com/_6rlCp4zOjFU/SMj7IGpQQzI/AAAAAAAAA4E/bU7ZlLVvuvQ/s1600-h/Miss+Smart.jpg>
>
> --
> Armand.

Tak for deet - ser ud som en gridgirl der kunne kigges længe efter....
Jeg har åbenbart stadig noget at lære.......
Mvh, Leif

Fra : Jørgen Peter Nielsen

Dato : 15-09-09 16:18