Couch surfing for motorcyklister?
Fra : OM

Dato : 15-12-08 04:10

Nogen der ved om der er lavet noget specielt for MC'ister? Hvad synes
du om ideen - ville du lade en anden (ukendt) mc'ist overnatte hos dig
hvis du har plads?

Mvh Ole

Fra : David

Dato : 15-12-08 13:28

"OM" <ole@pragmasoft.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om der er lavet noget specielt for MC'ister? Hvad synes
> du om ideen - ville du lade en anden (ukendt) mc'ist overnatte hos dig
> hvis du har plads?
>
> Mvh Ole

Det gør ingen forskel for mig om det er en mcist eller bilist. Bare hun er
mellem 20 og 25.

Mvh David

Fra : BoA

Dato : 15-12-08 15:28

OM skrev:
> Nogen der ved om der er lavet noget specielt for MC'ister? Hvad synes
> du om ideen - ville du lade en anden (ukendt) mc'ist overnatte hos dig
> hvis du har plads?
>
> Mvh Ole

Der findes en international
venskabs-udvekslings organisation, som
hedder "Servas". Det er en non-profit
organisation, der arbejder for større
international forståelse, og hvis
medlemmer giver gratis overnatning til
hinanden. Der er i dag ca 14.000
medlemmer fordelt på ca 130 lande. Når
man melder til, oplyser man lidt om sine
interesser - fx. MC.

prøv at læse mere på www.servas.dk

--
BoA

Fra : Armand

Dato : 15-12-08 16:25

BoA skrev:

> [...]
> overnatning til hinanden. Der er i dag ca 14.000 medlemmer fordelt på ca
> 130 lande. Når man melder til, oplyser man lidt om sine interesser - fx.

For år tilbage fandtes der en svensk (adresse)liste over folk der havde
mulighed for at hjælpe med bjergning; reparation og overnatning. Listen
kaldtes: BRÖ (foranlediget af "övernatning" på svensk) og mon ikke at
den har fået en saltvandsindsprøjtning med internettets fremme :-/

--
Armand.

Fra : Thore Jensen

Dato : 15-12-08 20:37

OM skrev:
> Nogen der ved om der er lavet noget specielt for MC'ister? Hvad synes
> du om ideen - ville du lade en anden (ukendt) mc'ist overnatte hos dig
> hvis du har plads?

Jeps.... især unge kvinder

Thore

Fra : Ole Mogensen

Dato : 16-12-08 18:20

Thore Jensen wrote:

> Jeps.... især unge kvinder
>
> Thore

Unge!! de er sgu' for kedelige, næææ rigtige mænd
vil have velhængt kød

Ole Mogensen