Finks facts - 14
Fra : Armand

Dato : 14-12-08 18:38

Fabrikanten af FM-hjelme har en sideproduktion af øl og sodavands -kasser!

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 14-12-08 19:25

> Fabrikanten af FM-hjelme har en sideproduktion af øl og sodavands -kasser!

Det forlarer hvorfor jeg aldrig har ku' finde en arf deres hjelme, der
sidder ordentligt.
Fælles design-afdeling, formoder jeg

Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Leonard

Dato : 14-12-08 19:28

Armand wrote:

> Fabrikanten af FM-hjelme har en sideproduktion af øl og sodavands
> -kasser!

Nå, ja, hvad pokker, når man har gang i produktion af plastikkasser, så
betyder faconen måske ikke så meget

--
Leonard
Hellere komme forsent i dette liv end for tidligt til det næste ...

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-12-08 22:20

On 14 Dec 2008 18:28:02 GMT, "Leonard" <piper28a@gmail.com> wrote:

Hej Leonard.

>Nå, ja, hvad pokker, når man har gang i produktion af plastikkasser, så
>betyder faconen måske ikke så meget

Er det ikke blot et spørgsmål om et par forskalningsbrædder?
Så passer "kassen"

Fra : Leonard

Dato : 15-12-08 09:49

Steen Gruby wrote:

> Er det ikke blot et spørgsmål om et par forskalningsbrædder?
> Så passer "kassen"

LOL

Må dog lige indskyde, at jeg har faktisk har haft en FM-hjelm i fiber
engang for alt for mange år siden. Den var slet ikke så ringe, faktisk
var den så god, at den blev stjålet til et træf hos Snøvserne i
Kjellerup.

Fra : Armand

Dato : 15-12-08 16:06

Leonard skrev:

> [...]
> engang for alt for mange år siden. Den var slet ikke så ringe, faktisk
> var den så god, at den blev stjålet til et træf hos Snøvserne i

I fibre? Ud fra produktions lighederne mellem plasthjelme og ølkasser,
så MÅ FM have fået deres fiber-hjelme produceret "ude i byen" - Hvilket
også kan passe med en given kvalitets-forbedring :-/

--
Armand.
(der hverken husker godt eller dårligt om FM-hjelme)

Fra : Leonard

Dato : 16-12-08 16:46

Armand wrote:

> I fibre? Ud fra produktions lighederne mellem plasthjelme og
> ølkasser, så MÅ FM have fået deres fiber-hjelme produceret "ude i
> byen" - Hvilket også kan passe med en given kvalitets-forbedring :-/

Det er godt ved at være mere end et halvt siden, men så vidt jeg
husker, så var det en fiber-FM-hjelm.

Fra : Jan B

Dato : 14-12-08 14:15

Sodavandskasser er da ualmindelig holdbare
Og Harley købte Briggs og Stratton fordi de var gode til at støbe
aluminium.

Fra : Nielsen

Dato : 14-12-08 23:39

>Og Harley købte Briggs og Stratton fordi de var gode til at støbe
>aluminium.

Så varer det ikke længe før Harley køber Randersbøren for de gode
køreegenskaber

/Ths

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-12-08 23:42

On Sun, 14 Dec 2008 23:38:47 +0100, "Nielsen" <ths@invalid.dk> wrote:

Åhædr'

>Så varer det ikke længe før Harley køber Randersbøren for de gode
>køreegenskaber

Det må du aldtig gøre mere.
Jeg slog mig da jeg faldt af stolen ))

Fra : Leonard

Dato : 15-12-08 09:51

Steen Gruby wrote:

> Det må du aldtig gøre mere.
> Jeg slog mig da jeg faldt af stolen ))

sæt dig på et par sodavandskasser og spænd hjelmen inden du læser news,
så er risikoen for at slå dig mindre ...

Fra : Armand

Dato : 15-12-08 16:03

Nielsen skrev:

> Så varer det ikke længe før Harley køber Randersbøren for de gode
> køreegenskaber

*LOL*

--
Armand.