? til produkter fra Louis.de
Fra : John Quist

Dato : 14-12-08 05:43

Jeg vil være rigtig glad, hvis der ville være nogen, som kan sige, om
jeg er på rette vej med følgende:

Jeg skal have skiftet olie og filter på min Bandit 600 fra '98. Kan
jeg bruge disse produkter fra louis.de:

Olie: http://www.louis.de/_30138141d39ff1252734cdd67bf40f0138/index.php?topic=artnr&artnr=10038353
Filter: http://www.louis.de/_30138141d39ff1252734cdd67bf40f0138/index.php?topic=artnr&artnr=10050407

- og så lige et tillægsspørgsmål:
er dette topnøglesæt godt nok til prisen eller skal jeg give noget
mere for at hæve kvaliteten?:
http://www.louis.de/_30138141d39ff1252734cdd67bf40f0138/index.php?topic=artnr&artnr=10003583
(Det skal siges, at det kun er det hobby brug)

Mange tak for hjælpen...

Kh. John Quist

Fra : Jan Petersen

Dato : 14-12-08 14:49

"John Quist" <gertbent@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Hvorfor ikke spare 200 kr og vælge denne istedet for (10038521) - jeg har
kørt 80.000 km på den

[...]

Der ser da godt ud kvalitetsmæssigt. Der var lige en brugerkommentar om at
huske at efterspænde skruer i skraldenøglen inden ibrugtagning.

Mvh
Jan Petersen
QBike

Fra : Ole Mogensen

Dato : 14-12-08 15:03

John Quist wrote:
> [...]
> http://www.louis.de/_30138141d39ff1252734cdd67bf40f0138/index.php?topic=artnr&artnr=10003583
> (Det skal siges, at det kun er det hobby brug)

Angående topnøglesæt, køb dog noget ordentligt, feks:

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7679&n=20100

Jeg er på sæt # 2, det første blev nakket

Det er en ren fornøjelse at eje værktøj som man
ikke smadre knoerne på fordi det lige
pludseligt giver efter.

Ole Mogensen

Fra : Jan Petersen

Dato : 14-12-08 16:14

> Angående topnøglesæt, køb dog noget ordentligt, feks:

Hvem siger at det fra Louis ikke er 'ordentligt' - jeg har personligt ikke
haft dårlige erfaringer

Iøvrigt er de 2 produkter ikke sammenlignelige, det fra Louis er et rent
skraldesæt indeholdende toppe, samt lange toppe og diverse bits.
Det fra Harald Nyborg er lidt mindre assorteret med hensyn til toppe, dog
inkl. fastnøgler.

> [...]
>
> Jeg er på sæt # 2, det første blev nakket
>
> Det er en ren fornøjelse at eje værktøj som man

Mvh
Jan Petersen

Fra : Ole Mogensen

Dato : 14-12-08 16:52

Fra : John Quist

Dato : 14-12-08 08:28

> Hvorfor ikke spare 200 kr og vælge denne istedet for (10038521) - jeg har
> kørt 80.000 km på den

Den tænkte jeg også på, men har hørt godt om Castrol. Men godt at høre
gode erfaringer med den du nævner. Kører du i øvrigt også Bandit 600
Jan?

> Der ser da godt ud kvalitetsmæssigt. Der var lige en brugerkommentar om at
> huske at efterspænde skruer i skraldenøglen inden ibrugtagning.

Tak for denne bemærkning - det havde jeg ikke læst

/John Quist

Fra : Jan Petersen

Dato : 14-12-08 19:40

> [...]

Den tænkte jeg også på, men har hørt godt om Castrol. Men godt at høre
gode erfaringer med den du nævner. Kører du i øvrigt også Bandit 600

Jeg kører Pan European. Men mit argument er, at sålænge man ikke kører
ekstrem kørsel, er al olie sålænge det overholder API osv. lige godt. Så
hellere købe noget billigere og skifte lit oftere.
Men i bund og grund tror jeg at det kun er indpakningen der er forskellig.

Mvh
Jan Petersen

Fra : John Quist

Dato : 14-12-08 14:19

On 14 Dec., 19:40, "Jan Petersen" <j...@NOSPAM.kosmo.dk> wrote:

> [...]
> hellere købe noget billigere og skifte lit oftere.
> Men i bund og grund tror jeg at det kun er indpakningen der er forskellig..

Tak for svaret... Køber et par dunke af denne!

Kh. John