I dag er en god dag
Fra : Christina R.

Dato : 12-12-08 16:56

Hej folkens, jeg måtte lige dele min glæde:

Finanskrisen til trods, så har banken i dag sagt ja til at låne mig penge
til en motorcykel, wuhu!

Jeg har ikke haft noget at køre på i hele 2008, så abstinenserne er
efterhånden slemme, da jeg solgte min forrige cykel i efteråret 2007.

Jeg har også bestemt mig for, hvad det skal være for en cykel, nemlig en
brugt SV1000SK6, så nu mangler jeg bare at finde det rette eksemplar.
Jeg har kigget på nogle stykker, men har ikke bestemt mig for en endnu (så
hvis nogen har et godt tilbud...?)

--
Christina R.
(kommende SV1000S-ejer)

Fra : Ole Hansen

Dato : 13-12-08 22:02

Christina R. wrote:

> [...]
> brugt SV1000SK6, så nu mangler jeg bare at finde det rette eksemplar.
> Jeg har kigget på nogle stykker, men har ikke bestemt mig for en endnu (så

Det er vist ikke en K6'er, men til salg er den da..
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=10996.0

--
Ole Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-08 22:40

> Det er vist ikke en K6'er, men til salg er den da..
> http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=10996.0

Yderst morsom annonce:

Citat:

"Jeg har aldrig været en udpræget racer og det bliver jeg nok heller ikke. I
stedet skal jeg ud og køre lange ture og sælger i den forbindelse mit
forkælede og elskede kilosvin."

....længere nede i teksten - Citat:

"Der er monteret Powercommander PC3 USB, Pipercross Stage 2 åbent luftfilter
og Dynojet O2 sonde kit - udført af Mr. Dyno himself. Han har ligeledes kørt
cyklen til på rullefelt sit eget hos Dot-E/Dynojet Research i Haslev
(Førslev) og har lavet det dobbelt-map som er indlæst i PC3'en. Denne er
ligeledes opgraderet med den nyeste version af PC3 softwaren hvor Fuel Pump
Accelerator funktionen er tilgængelig. Det har kostet en mindre formue og
jeg måtte vente på operationen i 3 måneder"

Jeg ved ikke hvorfor, men i min verden hænger det bare ikke rigtig
sammen....

/Allan

Fra : Anders Majland

Dato : 14-12-08 12:12

> [...]
> måneder"
>
> Jeg ved ikke hvorfor, men i min verden hænger det bare ikke rigtig

Wannabee ? Spørg sælger hvor han har købt sine slidte kneesliders

/A

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 14-12-08 15:36

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> writes:

> Wannabee ? Spørg sælger hvor han har købt sine slidte kneesliders

Jeg har et par til salgs - den højre er der <2mm tilbage af

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Ole Mogensen

Dato : 14-12-08 15:58

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Jeg har et par til salgs - den højre er der <2mm tilbage af
>
> Kai

Der er ikke noget som en vinkelsliber, den kan også klare
de yderst 2 cm af dækket

Ole Mogensen

Fra : Christina R.

Dato : 14-12-08 18:39

"Ole Mogensen" skrev:
> Der er ikke noget som en vinkelsliber, den kan også klare
> de yderst 2 cm af dækket

Hehe, hvis man skal være en wannabe, så lad det være gennemført

--
Christina R.
(kommende SV1000S-ejer)

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 14-12-08 20:01

"Christina R." <nospam@nospam.dk> writes:

> Hehe, hvis man skal være en wannabe, så lad det være gennemført

Wannabes bliver afsløret på den forkerte vinkel af slibestriberne

Kai, men huller i racedragten på den HELT naturlige måde

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-12-08 16:26

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Jeg har et par til salgs - den højre er der <2mm tilbage af

Dine knæ går sgu'da også i jorden ved 25grader nedlægning

--
vh
Torben - der ikke kan få knæene til at nå jorden fra TDM'en..

Fra : Armand

Dato : 15-12-08 16:11

Anders Majland skrev:

> Wannabee ?

Jup!
Det ér dyrt at være wannabee :-|

--
Armand.

Fra : Jan Petersen

Dato : 14-12-08 19:58

"Christina R." <nospam@nospam.dk> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> brugt SV1000SK6, så nu mangler jeg bare at finde det rette eksemplar.
> Jeg har kigget på nogle stykker, men har ikke bestemt mig for en endnu (så

Hvilket prisleje har du set dem til - afgiften ligger på ca. 38.000 og den
kan købes for 4-5.000 ? hvilket giver mellem 75-80 k - jeg synes dem i Dba
ligger noget højere.
Iøvrigt - hvorfor ikke en K5, da der ikke er nogen forskel fra K6, andet end
prisen?

Mvh
Jan Petersen

Fra : Christina R.

Dato : 14-12-08 20:12

"Jan Petersen" <jan@NOSPAM.kosmo.dk> skrev:

> Hvilket prisleje har du set dem til - afgiften ligger på ca. 38.000 og den
> kan købes for 4-5.000 ? hvilket giver mellem 75-80 k - jeg synes dem i Dba
> ligger noget højere.

Jeg har ikke kigget i Tyskland (endnu), men har set cykler i DK årgang
2006-2008 i prislejet 90-115.000.
Mit budget ligger på på max 100.000.

> Iøvrigt - hvorfor ikke en K5, da der ikke er nogen forskel fra K6, andet
> end prisen?

Jeg kigger efter en SK6 (eller SK7, hvis prisen er rigtig), da jeg gerne vil
have modellen med sort stel, og det kom først fra SK6.

--
Christina R.
(kommende SV1000S-ejer)

Fra : Jan Petersen

Dato : 14-12-08 21:19

> [...]
>
> Jeg kigger efter en SK6 (eller SK7, hvis prisen er rigtig), da jeg gerne
> vil have modellen med sort stel, og det kom først fra SK6.

Det kom med K5 som fortsatte uforandret med K6 med K7 er ændringerne hvid
baggrund i omdrejningstælleren samt emblem på tanken!

Mvh
Jan Petersen

Fra : Christina R.

Dato : 15-12-08 20:15

"Jan Petersen" skrev:

> Det kom med K5 som fortsatte uforandret med K6 med K7 er ændringerne hvid
> baggrund i omdrejningstælleren samt emblem på tanken!

Der kan man bare se
Men jeg går egentlig ikke så meget op i, om det er en SK5, 6 eller 7, da jeg
ikke rigtigt kender forskellen på dem.
Det vigtigste er er finde en model med få km på klokken, i god stand og med
sort stel.

Det siger sig selv, at jeg ikke har travlt, årstiden taget i betragtning, så
jeg har god tid til at finde den helt rigtige cykel.

--
Christina R.
(kommende SV1000S-ejer)

Fra : Jan Petersen

Dato : 15-12-08 21:52

> [...]
>
> Det siger sig selv, at jeg ikke har travlt, årstiden taget i betragtning,
> så jeg har god tid til at finde den helt rigtige cykel.

http://www.svrider.de/index.php?seite=History_SV1000S

Køb en K5 uden afgift (de er billige nu) og vent til sæsonen starter med at
betale afgift. (så er den blevet et år ældre)
Det er godt nok uden garanti, men hvor galt kan det gå i forhold til hvad
man sparer.

Det eneste problem er at den er svær at finde brugt med sort stel - hvis
ikke det skal være en ny hengemt K7 til 125k.

Mvh
Jan

Fra : Christina R.

Dato : 16-12-08 21:57

"Jan Petersen" skrev:
> http://www.svrider.de/index.php?seite=History_SV1000S

Super link. Tak for det.
Jeg har haft lidt svært ved at finde ud af forskellen på de forskellige
modeller, så den oversigt var lige, hvad jeg kunne bruge.

> [...]
> at betale afgift. (så er den blevet et år ældre)
> Det er godt nok uden garanti, men hvor galt kan det gå i forhold til hvad

Se, problemet med dén operation er, at banken kræver kasko på cyklen. Og det
kræver jo, at den er indregistreret.

> Det eneste problem er at den er svær at finde brugt med sort stel - hvis
> ikke det skal være en ny hengemt K7 til 125k.

Jeg har i dag fundet en sort K7 med et par tusinde km på bagen, som jeg mere
eller mindre har sagt ja til, og det til en meget fornuftig pris.
Hvis alt går vel, så overtager jeg den i starten af januar

--
Christina R.
(kommende SV1000S-ejer)

Fra : Jan Petersen

Dato : 18-12-08 00:26

Tillykke med det - tør man spørge hvad en fornuftig pris er?

Mvh
Jan

Fra : Christina R.

Dato : 18-12-08 20:06

"Jan Petersen" wrote :
> Tillykke med det - tør man spørge hvad en fornuftig pris er?

Jeg har fået den for 100.300 + levering. Den er indregistreret første gang i
2008.

--
Christina R.
(kommende SV1000S-ejer)