Omdysning pga udstødning
Fra : Per Christiansen

Dato : 11-12-08 18:05

Hej jeg har en xv 1100 virago hvor der er monteret lacer potter fra highway
hawk på.

Der sider original dysser i, har i erfaring med hvor meget jeg skal forøe
dysserne med.

Et skud fra mig selv, der sider 125 i den venstre cab der vil
jeg sætte en 130 i.

Og den højre 122,5 til 127.5.

Er det for lidt.

Kom med nogle bud .

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-12-08 18:21

On Thu, 11 Dec 2008 18:04:38 +0100, "Per Christiansen" <p@lite.dk>
wrote:

Hej Per.

>Der sider original dysser i, har i erfaring med hvor meget jeg skal forøe
>dysserne med.

Der står ingen steder skrevet at man skal ændre og i givet fald hvor
meget, og om det er op eller ned.
Bedste metode er at putte krikken i et rullefelt og få den checket,
for at se om der skal ændres på noget som helst.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Per Christiansen

Dato : 12-12-08 13:59

Er der virkelig ikke nogen her inde der har fået dysset om
pga udstødnings skift.

Fra : Allan Nielsen

Dato : 12-12-08 14:32

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i meddelelsen
> Er der virkelig ikke nogen her inde der har fået dysset om
> pga udstødnings skift.

jo jo dem er der massere af, men som Gruby skriver, få din maskine på et
rullefelt og se hvad der skal til for, at din cykel går optimalt med dine
nye potter. Hvis der skal andre dysser til skal der måske også et andet
luftfilter til så den får nok luft..... hvem ved? Uden målinger skyder du i
blinde.
Ellers kør, nyd lyden og hold et vågent øje med dine tændrør.
mvh
Allan
Ducati
PMC