MC Master konkurs.
Fra : F.Syndergaard

Dato : 10-12-08 21:36

Ugebladet Skanderborg skriver i dag af Mc Master er erklæret endeligt
konkurs.
Banken vil ikke være med mere.
Blot til orientering.
--
MVH.
Finni

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-12-08 23:45

F.Syndergaard skrev:

> Ugebladet Skanderborg skriver i dag af Mc Master er erklæret endeligt
> konkurs.
> Banken vil ikke være med mere.
> Blot til orientering.

Stod i "dagbladet" forleden
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 11-12-08 02:08

Hans Paulin (6310) skrev:

> Stod i "dagbladet" forleden

Føljetonen har været fulgt her på gruppen gennem indtil flere tråde:
Firmaet har været i betalingsstandsning til d. 7. dec. Eftersom det ikke
er lykkes at lokke anden bank med på budgettet før da, er en konkurs en
tør konstantering!

--
Armand.

Fra : Tommy Jakobsen

Dato : 13-12-08 12:59

> [...]
> Firmaet har været i betalingsstandsning til d. 7. dec. Eftersom det ikke
> er lykkes at lokke anden bank med på budgettet før da, er en konkurs en

Horsens Folkeblad bragte en artikel om konkursen torsdag 11/12, og bragte
bl.a. flere citater plukket fra div. internet fora. Det var udelukkende pæne
ord om MC Master, og dermed IMO ikke helt repræsentativt. Jeg er selv en af
dem der har været ude med riven efter MC Master, men synes i grunden det er
OK at avisen bringer et par kommentarer fra den pæne ende af skalaen.

Mvh. Tommy