Nogen der kender Bremen Classic?
Fra : Newt Bridges

Dato : 07-12-08 15:22

Hej folkens,

Selvom messen nok mest er for automobiler, tillader jeg mig at spørge
herinde om der er nogen der kender Bremen Classic Motorshow, og er den
interessant for MC folket?

http://www.classicmotorshow.de/en/bcm.html

Det virker som en gevaldigt interessant messe (også fra MC perspektiv),
og Veteran-Posten arrangerer en bustur derned (hustruen og jeg ville
dog nok blot vælge at tage en forlænget weekend i Bremen på egen hånd).

Den der "streetfire" messe der var i Bella Centret for nogle uger siden
var lidt mere "bop bop". Der var en masse gejlede biler og lidt MCs,
men jeg foretrækker nu lidt mindre brian-agtige køretøjer (fik dog en
god snak med folkene fra Dnepr-Ural Klubben). Ved nogen om Bremen
Classic hovedsageligt har klassiske køretøjer, eller om det er et
studie i tumpeheder alá American Hotrod?

--
Newt Bridges
Forge ahead! To the hilt!

Fra : Armand

Dato : 08-12-08 00:02

Newt Bridges skrev:
> [...]
> snak med folkene fra Dnepr-Ural Klubben). Ved nogen om Bremen Classic
> hovedsageligt har klassiske køretøjer, eller om det er et studie i

Kig selv engang på det link du giver os: Under "Reviews" er der et stort
antal billeder der giver et solidt indtryk af seriøsitet!

--
Armand.