Huller i værktøjskassen?
Fra : Armand

Dato : 06-12-08 14:11

Det er vist tid at fremkomme med mit årlige pip omkring subj:

Alt det værktøj, som man igennem sæsonen har undveget at
købe p.g.a. prisen, har nu muligheden for at blive skrevet på
ønskesedlen til juletræets bunddække!
Hvis man ikke kommer frem med gode kontante ønsker ender det sikkert med
de sædvanlige bløde pakker, og ærlig talt hvad er en sweater i forhold
til et topnøglesæt eller et sæt karbunade-synkro-ure
Scan reklamestakkens indhold for udgivelser fra byggemarkeder og
biltilbehørs-forretninger og find de gode tilbud der giver dig mere
værktøj indenfor samme gave-prisramme og server dem for den nærmeste
familie.

Hvis man trænger til at give sig selv en adventsgave kan man jo læse
samme publikationer med dé briller!

Aprospos: På arbejde ligger en tilbuds-avis hvori der bl.a. er to mega
store værktøjskufferter til hhv. 1000,- og 2.500,-. For den der er helt
på bar bund omkring med værktøj var en sådan måske en obvervejelse værd :-/

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 06-12-08 14:13

Armand skrev:

> Aprospos: På arbejde ligger en tilbuds-avis hvori der bl.a. er to mega
> store værktøjskufferter til hhv. 1000,- og 2.500,-. For den der er helt
> på bar bund omkring med værktøj var en sådan måske en obvervejelse værd :-/

- - - lige en ikke uvæsentlig detalje: Fra Brdr. Dahl!

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-12-08 15:29

On Sat, 06 Dec 2008 14:11:15 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Hvis man trænger til at give sig selv en adventsgave kan man jo læse
>samme publikationer med dé briller!

Jeg har bestilt et sæt Boehm synchro ure "mit alles" til mig selv.
Sådan nærmest i stedet for en gavekalender

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ole Mogensen

Dato : 08-12-08 12:35

Steen Gruby wrote:

> Jeg har bestilt et sæt Boehm synchro ure "mit alles" til mig selv.
> Sådan nærmest i stedet for en gavekalender

Link ?

Ole Mogensen

Fra : Søren Johansen

Dato : 10-12-08 20:33

"Ole Mogensen" skrev:
> Link ?

http://www.boehm-synchrontester.de/

Mvh
Søren
DKD

Fra : Ole Mogensen

Dato : 12-12-08 14:33

Søren Johansen wrote:

> http://www.boehm-synchrontester.de/
>
> Mvh
> Søren
> DKD

Tak, Da jeg søgte på gøggel var det bestemt ikke
een af de link jeg fik men noget alla denne:

http://www.linkedin.com/in/ingatheenglishtrainer

Og jeg kunne ved gud ikke forestille mig at det
var noget Gruby ville ønske i sin box

Ole

Fra : Søren Johansen

Dato : 12-12-08 18:15

"Ole Mogensen" skrev:
SNIP
> http://www.linkedin.com/in/ingatheenglishtrainer
>
> Og jeg kunne ved gud ikke forestille mig at det
> var noget Gruby ville ønske i sin box

arh, det ved man nu aldrig!
Men jeg er til gengæld helt sikker på, at Lise ikke ville være vild med det

Hilsen
Søren
DKD

Fra : Steen Gruby

Dato : 12-12-08 19:19

On Fri, 12 Dec 2008 18:14:49 +0100, "Søren Johansen"
<soren@slet-ducati.dk> wrote:

Hej Søren.

>arh, det ved man nu aldrig!
>Men jeg er til gengæld helt sikker på, at Lise ikke ville være vild med det

Du har som sædvanligt helt ret

Jeg har modtaget "et antal" synchrotestere, og det ser ikke så fjollet
ud.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ole Mogensen

Dato : 13-12-08 18:04

Steen Gruby wrote:
> [...]
>
> Hej Søren.
>>

> Du har som sædvanligt helt ret
>
> Jeg har modtaget "et antal" synchrotestere, og det ser ikke så fjollet

Hvilken type fjeder ?

Ole Mogensen

Fra : Ole Mogensen

Dato : 16-12-08 17:59

Armand wrote:
> [...]
> på bar bund omkring med værktøj var en sådan måske en obvervejelse værd :-/

Jeg har købt et GPS tracking system til Guzzilla, ok, hun fik også
et nyt tændningsanlæg og nye carbs.

Nu hvor jeg tænker mig om...
Jeg må sgu' da også købe noget til viven.

Ole Mogensen