Finks facts
Fra : Armand

Dato : 05-12-08 01:09

Blandt de kommercielle mail's jeg har valgt at få tilsendt er bl.a M&P's
ugentlige tilbuds-mail.
Netop M&P's ugentlige tilsendelse har jeg med tiden fået stor fornøjelse
af. Det skyldes at der nederst på forsiden er en lille ramme med "Fink's
facts" - Små trivia-informationer fra motorcykelverdenen!

En sådan kan f.eks lyde:
"Mike Duff, the canadian rider who won the belgian 259cc GP in 1964 and
the dutch 125cc GP in 1965, is now Michelle Duff, following a sex chance"

Spøjst, men måske ikke helt interessant :-/
Men eftersom der ikke er andre der har barslet med en
kalender-quizz/lign. i år, synes jeg at december er velegnet til en
stribe af Fink's facts.
Betinget af det fremskredne tidspunkt fyrer jeg efterfølgende lige de
fem første af i række, men ellers vil jeg dagligt fremkomme med én af de
IMO interessante oplysninger dagligt indtil højtiden!

Enjoy!

--
Armand.

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 05-12-08 05:13

Fint initiativ Armand!

Fra : Ulvir

Dato : 05-12-08 09:56

> "Mike Duff, the canadian rider who won the belgian 259cc GP in 1964 and
> the dutch 125cc GP in 1965, is now Michelle Duff, following a sex chance"

Chancen for en bette knald har aldrig fået mig til at skifte navn..

Fra : Steen Gruby

Dato : 05-12-08 17:50

On Fri, 05 Dec 2008 01:09:14 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Enjoy!

Believe me - I will

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Birger Poulsen

Dato : 06-12-08 00:56

Måske affødt af den i denne gruppe tidligere påstand om potens eller
manglende samme?
http://jp.dk/arkiv/?id=1524395&eceExpr=impotens"%20/>&eceArchive=o

Birger :-/

Fra : Armand

Dato : 20-01-09 12:51

Aktualiteten har medført at jeg lige tager endnu en af Fink's fakta op.
Den lyder:
Gatso speedcameras were invented by the dutch rally-driver Maurice
Gatsonides!

Forøvrigt er det pudsigt at netop som jeg tog "Fink'erne" op her på
gruppen, løb M&P tør - Der har ikke været bragt en eneste i deres
ugebrev siden!

--
Armand.