Hvad sker der, hvis man sætter er for stor~
Fra : Steffen V Petersen

Dato : 26-07-01 13:18

Hej Gruppe

Jeg har lige et spørgsmål. Hvad sker der, hvis man sætter et for stort
RAM-modul i? Kan det på nogen måde skade RAM eller bundkort?

--
Venlig hilsen
Steffen V Petersen

Dixi...

Fra : Cubus

Dato : 26-07-01 16:31

> Jeg har lige et spørgsmål. Hvad sker der, hvis man sætter et for stort
> RAM-modul i? Kan det på nogen måde skade RAM eller bundkort?

Følgende skete for mig:

Jeg kunne kun anvende 128MB selvom det var et 256MB modul jeg satte i.
Hver sokkel kunne kun tage 128MB. Ellers ingen problemer.

--
Cubus

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 27-07-01 01:38

Jeg havde et underligt problem....
Mit board fandt 128 MB af de 256, da jeg så fik et nyt board kunne det også
kun se de 128 MB og JA det var en 256 blok, sendte den til Apacer og fik en
ny med det samme og problemet var løst...

Hilsen
Thomas