Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony Handycam model CCD-F340E viser kun bi~
Fra : IKJ

Dato : 28-12-08 17:06

Har lånt en Sony Handycam videooptager for at kunne overspille nogle
familieoptagelser fra video 8 til DVD.

Har ikke nogen erfaring med sådant apparat.

Apparatet har jo nogle år på bagen og har ikke været i brug længe, dog kører
fint men viser ikke noget billede, kun billedstøj.

Mon en rensning kan klare problemet (altså et rensebånd)?,

mvh IKJ

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 28-12-08 18:24

"IKJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kører fint men viser ikke noget billede, kun billedstøj.
>
> Mon en rensning kan klare problemet (altså et rensebånd)?,

Næppe. Mon ikke der er tale om en fejl 40 eller et tomt bånd? Til at starte
med kunne du jo prøve om du kan afspille på kameraets egen skærm.

Steen.

Fra : IKJ

Dato : 28-12-08 21:49

> Næppe. Mon ikke der er tale om en fejl 40 eller et tomt bånd? Til at
> starte med kunne du jo prøve om du kan afspille på kameraets egen skærm.
>
> Steen.

Beklager at jeg ikke informerede om, at flere indspillede bånd er afprøvet.
At Handycammens "skærm" er afprøvet, ligeledes er et tilkoblet TV
IKJ

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 28-12-08 22:53

> Beklager at jeg ikke informerede om, at flere indspillede bånd er
> afprøvet.
> At Handycammens "skærm" er afprøvet, ligeledes er et tilkoblet TV

Så har jeg desværre ikke flere ideer.

Steen.

Fra : Kris

Dato : 30-12-08 19:44

Det er sandsynligvis et defekt kamera.
Har i mit erhverv set masser af denne type med samme symptomer.
Defekte SMD elektrolytter på diverse print i kameraet. Og der er MANGE af
dem.

Mvh. HK

Fra : IKJ

Dato : 01-01-09 13:10

"Kris" <henning.kristensen@postkasse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har i mit erhverv set masser af denne type med samme symptomer.
> Defekte SMD elektrolytter på diverse print i kameraet. Og der er MANGE af

Tak for svaret
Ja, kameraet er antagelig i udu. Vil nu prøve at finde et andet kamera.
hilsen IKJ