The julekalender.
Fra : Stig Johansen

Dato : 09-12-08 11:22

Hej alle katteelskere.

Det er vel ikke kun os mennesker, der skal have en julekalender.

Twix skulle i hvertfald også have een.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=10967

Ok, vi har måske lidt småsnak om hvornår man åbner hvilke låger, og
hvornår

Men når man har fået fat i katteslikket(bag lågen), så er det ikke så ringe
endda at slikke sig om munden.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=10968

Stig Johansen

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-12-08 12:12

In news:493e46b4$0$90266$14726298@news.sunsite.dk,
Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> typed:

> Men når man har fået fat i katteslikket(bag lågen), så er det ikke så
> ringe endda at slikke sig om munden.

LOL Hvor er han bare dejlig. Han er jo ikke spor bedre end børnene med
deres julekalender.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 09-12-08 21:55

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> [...]
> owner=Twix&picnumber=10967
>
> Ok, vi har måske lidt småsnak om hvornår man åbner hvilke låger,

Hahahahaha, det ville nok heller ikke blive overholdt her i huset

> Men når man har fået fat i katteslikket(bag lågen), så er det ikke
> så ringe endda at slikke sig om munden.
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?pic
> owner=Twix&picnumber=10968

Jeps, renligheden er da i top hos de misser

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Siri

Dato : 10-12-08 21:30

> Stig Johansen skrev:
> Hej alle katteelskere.
> Det er vel ikke kun os mennesker, der skal have en julekalender.
> [...]

Ham Twix er bare flot og sød og dejlig!
Forrige år fandt jeg sådan nogle ved et tilfælde, og købte med til
familien i Sveriges 2 katte og 1 hund
De er desværre spildte på mine 2 braksnuder: Leise vil helst have Hill's
poser, og selv ikke Leonardo vådfoder smager den herre....
Og Gia? "Hvad er det??? Nå, jeg går hen til min stabel Fit32, mums,
gnaske, mums".
Ikke, at jeg brokker mig På udstillingen i Sorø erklærede den søde
dyrlæge-dame, at hendes bisser og tandkød var til UG!
At dyrlægedamen i Mørkøv så var en strigle, der hev arme Gia ud af
boksen ved nakkeskindet, er noget andet....
Den lille kejserinde fik sit første certifikat: Ex 1! alliigevel
Leise bliver hjemme - men et potedask fra 1 rød dreng til en anden
sender han
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar