hvor er mp3 grupperne blevet af ??
Fra : Mike the Vet

Dato : 21-12-08 12:07

Hej
Ny her, men håber på lidt hjælp.
Alle nyhedsgrp. med .mp3 eller .sounds i gruppenavnet er tilsyneladende
forsvundet siden igår.
Nogen der ved noget om det?

mvh Michael

Fra : Ole C

Dato : 21-12-08 12:30

Mike the Vet skrev blandt andet:

> Ny her, men håber på lidt hjælp.
> Alle nyhedsgrp. med .mp3 eller .sounds i gruppenavnet er
> tilsyneladende forsvundet siden igår.

Det er vist kun hos dig - eller din it-udbyder.

--
vh
Ole C

Fra : Lars Christensen

Dato : 21-12-08 12:30

On Sun, 21 Dec 2008 11:06:33 GMT, Mike the Vet <Your@email.com> wrote:

>Hej
>Ny her, men håber på lidt hjælp.
>Alle nyhedsgrp. med .mp3 eller .sounds i gruppenavnet er tilsyneladende
>forsvundet siden igår.
>Nogen der ved noget om det?

De er vel blevet fjernet af rettighedsgrunde. Hvilken server henter du
fra?
Hvis det er newsgroups-download.com, så kan det være de har fået besøg
af den lokale afdeling af APG.

--
Livet er for kort til at undgå persille

Fra : Mike the Vet

Dato : 21-12-08 12:39

Lars Christensen <jaja@givmigspamiminskraldespand.invalid> wrote in

> De er vel blevet fjernet af rettighedsgrunde. Hvilken server henter du
> fra?
> Hvis det er newsgroups-download.com, så kan det være de har fået besøg
> af den lokale afdeling af APG.

Tak for de hurtige svar
Har lige tjekket, og jo jeg henter fra newsgroups-download.com. så du har
sikkert ret - jeg må vist ud og lede efter en ny udbyder eller hvad
?

Tak for de hurtige svar