Forte agent
Fra : Per H

Dato : 19-12-08 21:53

I kan roligt bruge den nye Forte agent,
5,0

per

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 22:03

Per H wrote:
> I kan roligt bruge den nye Forte agent,
> 5,0

Du kan også roligt købe den

news:gvlnk45gdjk1j226d098un8643hqtcmesj@4ax.com

Fra : Per H

Dato : 19-12-08 22:13

On Fri, 19 Dec 2008 22:03:09 +0100, <Just> skrev:

>Du kan også roligt købe den

Hva laver du derinde

per

Fra : Per H

Dato : 19-12-08 22:17

>Du kan også roligt købe den

En gang må være nok.

per

Fra : Mads

Dato : 20-12-08 00:31

On Fri, 19 Dec 2008 21:52:54 +0100, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>I kan roligt bruge den nye Forte agent,
>5,0

Jo, men hvorfor sku vi?

Hvad kan den som V4 ikke kan ?

Fra : Per H

Dato : 20-12-08 01:25

On Fri, 19 Dec 2008 23:31:18 GMT, Mads <Mads@nospam.nothanks.com>
skrev:

>Jo, men hvorfor sku vi?

Det skal du da heller ikke så,

per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-12-08 00:36

Per H skrev:

> I kan roligt bruge den nye Forte agent,
> 5,0

Har de fjernet insert-fejlen?

--
Bertel

Fra : Per H

Dato : 20-12-08 01:17

On Sat, 20 Dec 2008 00:36:16 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> skrev:

>Har de fjernet insert-fejlen?
Ved jeg ik, men den er uden problemer at instalere, det er første gang
det er sket for mig, Og der kan sættes faneblade, så man kan have
flere grupper åbne.

så når man svarer , er det i en ny fane.

per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-12-08 01:24

Per H skrev:

> Ved jeg ik

Af og til går Agent i Overwrite-mode selv om man ikke har skiftet
det med Insert-tasten. Det er en fejl der fandtes i version 0.9
for 13 år siden, og de har ikke fjernet den endnu. Udviklerne
benægter at fejlen er der.

Jeg bruger version 1.93, men jeg har prøvet både 2, 3 og 4 og
oplevet fejlen deri.

--
Bertel

Fra : Per H

Dato : 20-12-08 01:34

On Sat, 20 Dec 2008 01:24:01 +0100, Bertel Lund Hansen
> [...]

>benægter at fejlen er der.
>
>Jeg bruger version 1.93, men jeg har prøvet både 2, 3 og 4 og

ok. Det er en brøkdel jeg bruger af mulighederne. Jeg tror vi har
brugt FA lige længe ca.

per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-12-08 08:12

Per H skrev:

> ok. Det er en brøkdel jeg bruger af mulighederne.

Det er ikke en mulighed. Det er en fejl.

--
Bertel

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-12-08 10:35

Bertel Lund Hansen tastede følgende:

> Det er ikke en mulighed. Det er en fejl.

Jojo, det er en "feature"

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Per H

Dato : 20-12-08 01:42

On Sat, 20 Dec 2008 01:24:01 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> skrev:

>Af og til går Agent i Overwrite-mode selv om man ikke har skiftet
>det med Insert-tasten.

Tror aldrig jeg har brugt den funktion. før nu,

Hvad bruger du lige den til?

per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-12-08 08:15

Per H skrev:

> Hvad bruger du lige den til?

Til at bande over. Somme tider når jeg har skrevet noget tekst og
sætter cursoren op i starten for at rette og omformulere, så
opdager jeg pludselig at jeg har overskrevet den gamle tekst i
stedet for at få indsat den nye.

Jeg har endnu ikke afluret hvad det er der udløser fejlen, men
det er pisseirrterende. Det må være en speciel tastekombination
gætter jeg på.

Man behøver ikke foreslå at jeg måske har ramt Inserttasten ved
et uheld - sådan som udviklerne gjorde. Jeg kan skrive en liste
over de første 50 programmer som jeg har brugt i tidens løb hvori
man kunne skrive tekst, og ikke ét af dem har nogensinde udvist
samme opførsel.

--
Bertel