E-Mail
webnoob 5265
Overført post til TRE konti???
Fra : Mr. Mox

Dato : 16-12-08 10:47

Jeg har Gmail, Thunderbird og Outlook Express som mailkonti.

Ja JA jeg ved det godt!!! Men Gmail fordi der er god adgang til mange
funktioner som Picasa og andet godt kram, Thunderbird fordi jeg kan li'
det, og så Outlook Express fordi vi bruger det i vor Pensionist
"studiekreds for halvsenile EDB studiuosi".

Jeg har sat min Gmail-konto op til at overføre post til den Stofa
adresse jeg bruger i de andre konti, jeg har altså to konti til tre
programmer.

Det virker såmænd meget godt, men vil kun lade mig se mails EEN gang.
Altså hvis jeg læser en mail i OE kan jeg ikke åbne den i TB bagefter og
vice versa???

Men ALT jeg sender fra TB eller OE vises i Gmail!

Er det "bare sådan" eller kan jeg gøre noget ved det?

Der står i nogen vejledninger at jeg ikke skal markere "Gem på server",
det HAR jeg dog prøvet men syn's ikke det hjalp.

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 16-12-08 12:28

Mr. Mox skrev:
> [...]
>
> Der står i nogen vejledninger at jeg ikke skal markere "Gem på server",
> det HAR jeg dog prøvet men syn's ikke det hjalp.

Jeg synes der er lidt rod i begreberne? Du bruger tre programmer og har
så vidt jeg kan læse to mail-konti.

Du har formentlig bedst plads på Gmail, så hvis du videresender alt
dertil og ikke sletter noget, vil du netop med indstillingen i
Thunderbird og Outlook Express 'gem på server' kunne læse hvorsomhelst
nårsomhelst.

--
Niels