Samle opgaver og mails
Fra : Helge

Dato : 16-12-08 09:34

Hej, vi har lige fået Outlook 2007 på arbejde og jeg forsøger at udnytte
funktionen Opgaver så godt jeg kan...

Men når man nu får en mail, der bliver til en opgave..., og man, uafhængig
af hinanden, får nogle flere mails der hører til samme opgave, kan man så på
en eller anden måde samle dem, sådan at når jeg klikker på den aktuelle
opgave eller en af disse mails, så kan jeg se alle de mails/opgave, der har
med sagen at gøre...??

mvh. Helge

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 16-12-08 12:22

Helge skrev:
> [...]
> den aktuelle opgave eller en af disse mails, så kan jeg se alle de
> mails/opgave, der har med sagen at gøre...??

Nej, Outlook har vel den bedste integration af mail, kalender og
opgaver, men det gør ikke systemet til noget projektstyringsværktøj. Jeg
har selv på et tidspunkt benyttet mig af muligheden for at organisere
opgaver i mapper efter 'projekt', men det er jo en nærmest manuel proces.

--
Niels