dk.edb.internet.software.browser
Fra : Wiljan

Dato : 15-12-08 20:37

Hej

Flyttet her til fra dk.edb.internet.software.browser

Har fået en ny PC der kører Vista og der følger Windows Mail med.
Så har jeg importeret mine gamle mails fra XP der brugte Outlook Express
Så langt så godt og egentligt virker det hele, MEN hvis jeg sørger efter
mail i mine mapper så finder Windows Maill dem ikke
Det vil sige nogel finder den andre ikke og der er ikke koncekvent... og det
er selv om der alle er i indbakken og ment kanåbnes og læses udne problemer

Hvad kan være problemet?
Er der formange mail på mit system.?
Hvar importeret noget der ligne 10GB mail dogf spredt ud i diverse mapper

Måske er det et kendt problem... og kendt løsning (det håber jeg)

Hilsen Wiljan

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 16-12-08 13:04

Wiljan skrev:
> [...]
> Hvar importeret noget der ligne 10GB mail dogf spredt ud i diverse mapper
>
> Måske er det et kendt problem... og kendt løsning (det håber jeg)

Hej
Jeg kender ikke direkte til hvordan Outlook express og Windows mail
fungerer da jeg kun bruger Outlook fra Officepakken, men jeg har da et
løsningsforslag:
Ganske vist skal man jo passe på med hvad man skriver, men når jeg læser
dit indlæg finder jeg noget der ligner 4 slåfejl. Hvis det er sådan at
det er et generelt problem, med at stave, kan fejlen meget nemt ligge der.
Når du skriver i et søgefelt søges der på det du skriver, og IKKE det du
mener, og så kan du få problemer hvis der er forskelle.

Normalt ville jeg ikke påtale slåfejl, men jeg kan forestille mig at det
er et område der kunne undersøges nærmere.

Med venlig hilsen
Benjamin R. Giversen
--
Nu med hjemmeside: www.brgiversen.dk