Multifunktionsprinter der kan scanne dire
Fra : Anders

Dato : 28-12-08 16:25

Jeg skal have ny printer. Den skal have trådløs netforbindelse, være i
stand til at printe direkte på cd'er og have en scanner. Derfor er
valget faldet på en i Canon Pixma serien.

Findes der en printer, hvor man kan smide et par billeder i scanneren og
trykke scan, hvorefter billederne automatisk ryger ind som fx. jpg filer
i en forudbestemt mappe på netværket? Det skal helst kunne foregå uden
at computeren behøver at være tændt.

Anders

Fra : co@ch [4130]

Dato : 28-12-08 18:39

"Anders" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en forudbestemt mappe på netværket? Det skal helst kunne foregå uden at

Jeg har en Canon MP500.
Den kan ikke tilsluttes direkte til netværk.
Jeg kører på netværket via en printserver.
Den får så en IP adresse i systemet og kunne vel i realiteten sende filen
til hvorsomhelst på netværket....
Hvis altså destinationen er delt på netværket.

Jeg har ikke prøvet det, men jeg kunne forestille mig at det er sådan?

Hvad si'r andre?

Som jeg ser det, har du kun mulighed for at købe
MP600R
MP980 (er jeg igang med at købe)
MX850

CD/DVD print og netværk på alle disse