Canon CanoScan N1220U
Fra : Mads Aggerholm

Dato : 28-12-08 11:24

Hej.

Windows Vista 64 bit og min scanner Canon N1220U vil ikke snakke sammen!
På Canons hjemmeside, fortæller de at der ikke kommer vista-drivere til den.

Jeg har søgt højt og lavt, og det nærmeste jeg kunne komme var en der
anbefalede XP-driver hentet på Canons australske hjemmeside.
Desværre fungerede det kun til 32 bit Vista!

Har nogen et forslag?

Eller skal man virkelig ud og købe nyt hardware, fordi man får nyt
styresystem??

Venlig hilsen
Mads Aggerholm

Fra : Max

Dato : 28-12-08 11:31

Hej Mads

> Eller skal man virkelig ud og købe nyt hardware, fordi man får nyt
> styresystem??

Ja, lyder det ikke rimeligt ?

--
Mvh Max

Fra : Petersen_Michael

Dato : 28-12-08 12:05

Mads Aggerholm <mads001@FJERNhotmail.com> wrote:
> Eller skal man virkelig ud og købe nyt hardware, fordi man får nyt
> styresystem??

Ja, du har selv valgt at invitere Vista ind i din stue..
Jeg fik nok efter 14 dage med Vista - så ragte mit tålmod ikke længere..

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : inis

Dato : 28-12-08 12:15

Mads skriver:
Windows Vista 64 bit og min scanner Canon N1220U vil ikke snakke sammen!
På Canons hjemmeside, fortæller de at der ikke kommer vista-drivere til den.
Vista 64 bit kan ikke bruges til ret meget, der er mange programmer
(drivere)
der ikke er skrevet til 64 bit. Hardware producenter gider ikke spilde
tid på ændringer i softwaren , det er der ingen penge i.
det er den besked, jeg har fået fra et velrenomeret firma.
altså tilbage til 32 bit udgaven.
v/h inis

Fra : Eigil Gregersen

Dato : 28-12-08 13:12

Hej Mads.
Jeg havde det samme problem med min Agfa snapscan 1212U. Jeg hentede
scannerprogrammet VueScan 8.5 iog dt løste problemet, det er dog ikke
gratis. Du kan hente det på følgende link.
http://www.hamrick.com/